UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії.
Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами.
Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти.
Завдання дослідження:
- вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій;
- визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку;
- проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання.
Методи дослідження:
- теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів;
- емпіричні: спостереження, опитування, анкетування.
EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion.
The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs.
The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions.
Objectives of the study:
- to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies;
- to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development;
- to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education.
Research methods:
- theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents;
- empirical: observations, surveys, questionnaires.