Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Черевата, Анастасія Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2020-05-20T06:31:46Z | |
dc.date.available | 2020-05-20T06:31:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3028 | |
dc.description | Черева А. В. Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Об’єкт дослідження – процес роботи соціального педагога в системі інклюзії. Предмет дослідження – технології соціально-педагогічної роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета – визначити основні технології роботи соціального педагога в інклюзивному середовищі закладів освіти. Завдання дослідження: - вивчити психолого-педагогічну літературу по проблемам розвитку дітей, типологію патологій; - визначити основні напрямки та завдання роботи соціального педагога з учнями з різними порушеннями психофізичного розвитку; - проаналізувати технології соціально-педагогічної роботи в системі інклюзивного навчання. Методи дослідження: - теоретичні: аналіз літературних джерел з метою визначення науковотеоретичного підгрунтя дослідження, аналіз і синтез передового науковопрактичного досвіду з даної проблеми; аналіз нормативних документів; - емпіричні: спостереження, опитування, анкетування. | uk |
dc.description.abstract | EN : The object of research is the process of work of a social educator in the system of inclusion. The subject of research - the technology of socio-pedagogical work with students with special educational needs. The purpose is to determine the basic technologies of work of a social pedagogue in an inclusive environment of educational institutions. Objectives of the study: - to study the psychological and pedagogical literature on the problems of children's development, the typology of pathologies; - to determine the main directions and tasks of the social pedagogue's work with students with various disorders of psychophysical development; - to analyze the technologies of socio-pedagogical work in the system of inclusive education. Research methods: - theoretical: analysis of literature sources in order to determine the scientific and theoretical basis of the study, analysis and synthesis of advanced scientific and practical experience on this issue; analysis of normative documents; - empirical: observations, surveys, questionnaires. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | соціальний педагог | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk |
dc.subject | порушення психофізичного розвитку | uk |
dc.subject | social pedagogue | uk |
dc.subject | inclusive education | uk |
dc.subject | socio-pedagogical support | uk |
dc.subject | special needs | uk |
dc.title | Робота соціального педагога в умовах інклюзивного навчання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |