Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Петрушевська, Аліна Віталіївна
dc.date.accessioned 2020-05-21T10:36:58Z
dc.date.available 2020-05-21T10:36:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3032
dc.description Петрушевська А. В. Соціально-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Л. О. Гринь. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 2 таблиці, 63 джерела, 2 додатки. Об’єкт дослідження – дитячий аутизм як соціально-педагогічна проблема. Предмет дослідження – організація соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом. Мета дослідження – визначити особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом. Методи дослідження : - теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної, медичної літератури з вивчаємої проблеми; - емпіричні: спостереження,опитування, бесіда. Наукова значення роботи полягає в тому, що визначено особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом, створено програму діяльності соціального педагога із соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом. Практична значущість дослідження полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути використані в діяльності соціальних педагогів, дитячих психологів, дефектологів. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 72 pages, 2 tables, 63 sources, 2 appendices. The object of research is childhood autism as a socio-pedagogical problem. The subject of the research is the organization of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism. The purpose of the study is to determine the features of socio-pedagogical support of children of primary school age with childhood autism. Research methods : - theoretical: analysis of pedagogical, psychological, medical literature on the studied problem; - empirical: observations, surveys, conversation. The scientific significance of the work lies in the fact that the features of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism are determined, the program of activity of the social pedagogue on social and pedagogical support of children with autism is created. The practical significance of the study is that the materials can be used in the activities of social educators, child psychologists, speech pathologists. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аутизм uk
dc.subject аутистичний розлад uk
dc.subject аутистичний синдром uk
dc.subject аутистичне мислення uk
dc.subject аутистична поведінка uk
dc.subject аутистична дитина uk
dc.subject інтерграція аутистичної дитини у соціум uk
dc.subject інтегроване навчання uk
dc.subject модель соціально-педагогічного впливу uk
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk
dc.subject autism uk
dc.subject autism uk
dc.subject integration of an autistic child into society uk
dc.subject model of socio-pedagogical influence uk
dc.subject integrated learning uk
dc.subject socio-pedagogical support uk
dc.title Соціально-педагогічний супровід дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу