UA : Кваліфікаційна робота: 72 с., 2 таблиці, 63 джерела, 2 додатки.
Об’єкт дослідження – дитячий аутизм як соціально-педагогічна проблема.
Предмет дослідження – організація соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом.
Мета дослідження – визначити особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом.
Методи дослідження :
- теоретичні: аналіз педагогічної, психологічної, медичної літератури з вивчаємої проблеми;
- емпіричні: спостереження,опитування, бесіда.
Наукова значення роботи полягає в тому, що визначено особливості соціально-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з дитячим аутизмом, створено програму діяльності соціального педагога із соціально-педагогічного супроводу дітей з аутизмом.
Практична значущість дослідження полягає в тому, що матеріали роботи можуть бути використані в діяльності соціальних педагогів, дитячих психологів, дефектологів.
EN : Qualification work: 72 pages, 2 tables, 63 sources, 2 appendices.
The object of research is childhood autism as a socio-pedagogical problem.
The subject of the research is the organization of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism.
The purpose of the study is to determine the features of socio-pedagogical support of children of primary school age with childhood autism.
Research methods :
- theoretical: analysis of pedagogical, psychological, medical literature on the studied problem;
- empirical: observations, surveys, conversation.
The scientific significance of the work lies in the fact that the features of social and pedagogical support of children of primary school age with childhood autism are determined, the program of activity of the social pedagogue on social and pedagogical support of children with autism is created.
The practical significance of the study is that the materials can be used in the activities of social educators, child psychologists, speech pathologists.