UA : Дипломна робота: 60 сторінок, 12 таблиць, 67 літературних джерела.
Об'єкт дослідження – процес фізичного виховання студентів в умовах закладу вищої освіти.
Мета дослідження – вивчення впливу секційних занять з волейболу на фізичний стан студентів 19-20 років закладу вищої освіти.
Отримані в ході експерименту результати дозволили говорити про те, що під впливом секційних занять з волейболу у студентів
19-20 років відмічаються позитивні зміни їх фізичного стану.
На початку дослідження у юнаків реєструвався середній рівень загальної фізичної працездатності, аеробних можливостей, розвитку швидкісних, швидкісно-силових і силових здібностей, спритності і гнучкості, високий рівень функціональної напруги системи кровообігу, знижена ефективність роботи серця, низькі адаптивні можливості серцево-судинної системи організму і середній рівень функціонального стану систем кровообігу і зовнішнього дихання. До завершення експерименту у обстежених студентів було зареєстровано позитивну динаміку змін більшості показників їх фізичного стану: приріст показників загальної фізичної підготовленості складав 6-10%. Крім цього, спостерігалося зменшення рівня функціональної напруги організму обстежених студентів, підвищення стійкості до гіпоксії та зростання адаптивних можливостей системи кровообігу.
Подані матеріали дозволили рекомендувати програму секційних занять з волейболу Запорізького національного університету для практичного використання.
EN : The qualifying work consists of 60 pages, 12 tables, 67 literary sources.
The object of study is the process of physical education of students in higher education institutions.
The purpose of the study is to study the impact of section volleyball classes on the physical condition of students of 19-20 years of higher education.
The results obtained during the experiment showed that under the influence of section volleyball classes in students 19-20 years of positive changes in their physical condition.
At the beginning of the study, the young men registered an average level of overall physical performance, aerobic capacity, development of speed, speed-power and power abilities, agility and flexibility, high level of functional tension of the circulatory system, reduced efficiency of the heart, low adaptive capacity of the system. the average level of the functional state of the circulatory system and external respiration. By the end of the experiment, the surveyed students reported positive dynamics of changes in most indicators of their physical condition: an increase in indicators of general physical fitness was 6-10%. In addition, there was a decrease in the level of functional stress of the examined students, increased resistance to hypoxia and increased adaptive capacity of the circulatory system.
The submitted materials allowed us to recommend the program of section volleyball classes of Zaporizhzhya National University for practical use.