UA : Кваліфікаційна робота магістра: 105 с., 30 рис., 15 табл., 50 джерел.
Об’єкт дослідження: ПС «Юність».
Метою кваліфікаційної роботи магістра є вивчення та аналіз процесу організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу ПС «Юність».
Методи дослідження: аналітичний, порівняльний, описовий.
Предмет дослідження – система теоретичних і практичних питань, які визначають стратегічне управління організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу.
Під час написання роботи було досліджено теоретичні аспекти процесу організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу; проаналізовано сегментація світового ринка послуг, а також можливості й загрози розвитку СRM маркетингу на ПС «Юність».
Запропоновано шляхи удосконалення організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу.
EN : Master’s work: 105 pages, 30 figures, 15 tables, 50 sources.
Object of study: PS «Youth».
The purpose of the master’s qualification work is to study and analyze the process of organizational and economic support of client-oriented marketing of SS «Yunost».
Research methods: analytical, comparative, descriptive.
The subject of research is a system of theoretical and practical questions that determine the strategic management of organizational and economic support of customer-oriented marketing.
During the writing of the paper, theoretical aspects of the process of organizational and economic support of client-oriented marketing were explored; the segmentation of the world market of services, as well as opportunities and threats of the development of CRM marketing at SS «Yunost» are analyzed.
The ways of improvement of organizational and economic support of client-oriented marketing are offered.