ZNU Institutional Repository

Організаційно-економічне забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу ПС «Юність»

Show simple item record

dc.contributor.author Бучко, Наталія Михайлівна
dc.date.accessioned 2020-06-25T13:21:15Z
dc.date.available 2020-06-25T13:21:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3155
dc.description Бучко Н. М. Організаційно-економічне забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу ПС "Юність" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Убейволк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 105 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: 105 с., 30 рис., 15 табл., 50 джерел. Об’єкт дослідження: ПС «Юність». Метою кваліфікаційної роботи магістра є вивчення та аналіз процесу організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу ПС «Юність». Методи дослідження: аналітичний, порівняльний, описовий. Предмет дослідження – система теоретичних і практичних питань, які визначають стратегічне управління організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу. Під час написання роботи було досліджено теоретичні аспекти процесу організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу; проаналізовано сегментація світового ринка послуг, а також можливості й загрози розвитку СRM маркетингу на ПС «Юність». Запропоновано шляхи удосконалення організаційно-економічного забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу. uk
dc.description.abstract EN : Master’s work: 105 pages, 30 figures, 15 tables, 50 sources. Object of study: PS «Youth». The purpose of the master’s qualification work is to study and analyze the process of organizational and economic support of client-oriented marketing of SS «Yunost». Research methods: analytical, comparative, descriptive. The subject of research is a system of theoretical and practical questions that determine the strategic management of organizational and economic support of customer-oriented marketing. During the writing of the paper, theoretical aspects of the process of organizational and economic support of client-oriented marketing were explored; the segmentation of the world market of services, as well as opportunities and threats of the development of CRM marketing at SS «Yunost» are analyzed. The ways of improvement of organizational and economic support of client-oriented marketing are offered. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject просування uk
dc.subject послуги uk
dc.subject ефективність uk
dc.subject лояльність uk
dc.subject efficiency uk
dc.subject loyalty uk
dc.subject promotion uk
dc.subject services uk
dc.title Організаційно-економічне забезпечення клієнтоорієнтованого маркетингу ПС «Юність» uk
dc.title.alternative Organisational and Economic Support of Client Centered Marketing at PS “Yunist” uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics