ZNU Institutional Repository

Особливості формування духовності майбутнього вчителя в умовах вищої школи

Show simple item record

dc.contributor.author Черняк, Катерина Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-03T22:01:36Z
dc.date.available 2021-01-03T22:01:36Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3840
dc.description Черняк К. Ю. Особливості формування духовності майбутнього вчителя в умовах вищої школи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. П. Голованова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю. Перелік посилань включає 75 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування духовності майбутнього вчителя в умовах вищої школи. Мета дослідження: визначити та проаналізувати процес формування духовності майбутнього вчителя в умовах вищої школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування духовності в системі вищої педагогічної освіти. В роботі визначено теоретичні основи формування духовності в педагогічній науці України; розкрито сутність термінів «духовність», «духовні потреби», «духовні цінності», «духовне здоров’я»; проаналізовано процес формування духовності майбутнього вчителя в курсах «Філософія», «Етика», «Естетика» та «Валеологія» в системі вищої педагогічної освіти. Наукова новизна полягає в тому, що визначено, теоретично обґрунтовано, педагогічні умови ефективного формування духовності майбутнього вчителя як цілісного утворення; виокремлено й обґрунтовано критерії та рівні сформованості духовності майбутнього вчителя молоді в умовах вашої школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 1 table. The list of references includes 75 sources. The object of the study: the process of forming the spirituality of the future teacher in high school. The purpose of the study: to identify and analyze the process of forming the spirituality of the future teacher in high school. Subject of research: pedagogical conditions of spirituality formation in the system of higher pedagogical education. The theoretical bases of formation of spirituality in pedagogical science of Ukraine are defined in the work; the essence of the terms "spirituality", "spiritual needs", "spiritual values", "spiritual health" is revealed; the process of formation of spirituality of the future teacher in the courses "Philosophy", "Ethics", "Aesthetics" and "Valeology" in the system of higher pedagogical education is analyzed. The scientific novelty lies in the fact that the pedagogical conditions for the effective formation of the spirituality of the future teacher as a holistic education are determined, theoretically substantiated; the criteria and levels of formation of spirituality of the future teacher of youth in the conditions of your school are singled out and substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject духовність uk
dc.subject духовне життя uk
dc.subject духовна культура uk
dc.subject духовні потреби uk
dc.subject духовні цінності uk
dc.subject духовне здоров’я uk
dc.subject spirituality uk
dc.subject spiritual life uk
dc.subject spiritual culture uk
dc.subject spiritual needs uk
dc.subject spiritual values uk
dc.subject spiritual health uk
dc.title Особливості формування духовності майбутнього вчителя в умовах вищої школи uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics