ZNU Institutional Repository

Формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованої фонетичної компетенції

Show simple item record

dc.contributor.author Головань, Валерія Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-04T18:26:32Z
dc.date.available 2021-01-04T18:26:32Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3851
dc.description Головань В. Ю. Формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованої фонетичної компетенції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 57 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 54 джерела. Об’єкт дослідження: є процес навчання іноземної мови студентівфілологів і процес формування англомовної фонетичної компетенції. Мета роботи: виявлення особливостей ефективних методів навчання студентів-філологів професійно орієнтованої англомовної фонетичної компетенції, аналіз та розробка вправ і завдань для формування англомовної професійно-орієнтованої компетенції. Теоретико-методологічні засади: ключові поняття у формуванні професійно орієнтованої фонетичної компетенції в методиці викладання розроблені Н. Ф. Бориско, А. В. Долина, Ю. В. Головач та ін. Отримані результати: Під ФК ми розуміємо ієрархічно побудовану систему, піраміду змістових одиниць якої складають такі компоненти, як фонетичні знання, навички (слуховимовні та ритміко-інтонаційні) і завершують фонетичні вміння. Під професійно орієнтованою компетенцією ми розуміємо сукупність методичних знань, навичок і вмінь, сформованих у процесі оволодіння іноземною мовою. Фосилизація може наступити на будьякому етапі вивчення іноземної мови. Існує декілька методик формування ФК студентів гуманітарного профілю вищого навчального закладу. Найбільш уживаними є традиційний та комунікативний методи. Значної популярності набуває аналітико-імітативний підхід, який був взнаний нами найбільш ефективними та який став основою для створення нами вправ для нашого експеременту. Всі вправи були сформовані за принципом градації: від найлегших до найважчих. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 57 pages of printed text . The list of references includes 54 sources.The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as the formation of professionally oriented phonetic competence among future English teachers. The object of the work can be defined as a methods of teaching students of philology professionally oriented phonetic competence. The main aim of the paper consists in identifying the features of effective methods of teaching students of philology professionally oriented English-language phonetic competence, analyze and develop exercises and tasks for the formation of English-language professionally oriented competence. The article deals with the problem of English phonetic competence formation of university students of linguistic departments. The general characteristics of phonetic competence are given and the aims of its formation are defined. Phonological competence is a hierarchically constructed system, a pyramid of semantic units which consists of such components as phonetic knowledge, skills and completing phonetic skills. By professionally oriented competence, we mean a set of methodological knowledge, skills and abilities formed in the process of mastering a foreign language. The scientific novelty of the presented research lies in the in the investigation of the ways, methods of formation professionally oriented phonetic competence. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject фонетична компетенція uk
dc.subject професійно орієнтована фонетична компетенція uk
dc.subject фосилізація uk
dc.subject етапи uk
dc.subject вправи uk
dc.subject аналітико-імітативний підхід uk
dc.subject phonetic competence uk
dc.subject exercises uk
dc.subject stages uk
dc.subject phonetic skills and knowledge uk
dc.subject phonetic awareness uk
dc.title Формування у майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованої фонетичної компетенції uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics