dc.contributor.author |
Гончарова, Катерина Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-05T11:23:25Z |
|
dc.date.available |
2021-01-05T11:23:25Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/3864 |
|
dc.description |
Гончарова К. В. Шляхи і способи творення англійськомовної лексики галузі електронної торгівлі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. М. Єнікєєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 41 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 41 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 53 джерела , 1 додаток.
Об’єкт дослідження: нова лексика у галузі електронної торгівлі.
Мета роботи: визначення шляхів та способів утворення лексики сфери електронної торгівлі.
Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії дискурсу, розроблені в лінгвістиці (Д. Алєксєєв, Ю. Зацний, А. Береза, Т. Куренкова та ін.).
Отримані результати: серед досліджуваних лексичних одиниць простежується поєднання термінів комп’ютерної сфери та сфери торгівлі.
Розвиток електронної торгівлі сприяє появі нової лексики, що обслуговує цю царину взаємин людей: продавців і покупців. Цю лексику наповнюють
комп’ютерні, економічні, банківські, комерційні терміни, розмовна лексика
тощо. Такі інновації, семантичні та лексико-фразеологічні віддзеркалюють
різнобічні сфери соціального життя, які знаходяться під впливом
всеохоплюючої мережі Інтернет та відображають позитивні, і не тільки,
наслідки такого впливу. Прослідкували способи створених численних
неологізмів пов’язаних зі сферою електронної торгівлі та явище
«синонімічної поліномінації».
З’ясовано, що лексика електронної торгівлі утворюються шляхом зміни
значення вже існуючих слів, абревіації, афіксації або з'єднання основ двох і
більше вже існуючих слів, а також формування цієї лексики є запозичення із
інших мов. Не всі способи використовуються в однакові мірі, і словотвірна
вага кожного з них неоднакова у процесах формування нової лексики. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is represented on 41 pages of printed text. The list of references includes 53 sources , 1 addition. The presented paper is dedicated to the analysis of such a topical problem as
new vocabulary in the field of e-commerce.
The object of the work can be defined as to determine the ways and means of
forming the vocabulary of e-commerce
The main aim of the paper consists in analyzing the ways, mechanisms and
forms of the e-commerce lexical units forming. Achieving the goal contributes to
solving the following tasks:
to find out the peculiarities of the development of computer technologies
and highlight their impact on the life of English-speaking society;
describe the ways and means of forming new vocabulary in modern
English;
outline the morphological means of creating vocabulary (affixation,
conversion, word formation, abbreviation) in modern English;
The ways of creating numerous neologisms related to the field of electronic
commerce and the phenomenon of "synonymous polynomial" were investigated.
It has been found that the vocabulary of e-commerce is formed by changing
the meaning of existing words, abbreviations, affixes or joining the bases of two or
more existing words, as well as the formation of this vocabulary is borrowing from
other languages. Not all methods are used to the same extent, and the wordforming weight of each of them is different in the process of forming new
vocabulary.
The scientific novelty of the presented research lies in the investigation of
the ways, mechanisms and forms of derivation of the e-commerce terminology. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
електронна торгівля |
uk |
dc.subject |
неологізм |
uk |
dc.subject |
Інтернет |
uk |
dc.subject |
афіксація |
uk |
dc.subject |
абревіації |
uk |
dc.title |
Шляхи і способи творення англійськомовної лексики галузі електронної торгівлі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |