UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 71 джерело, 2 додатки.
Об’єкт дослідження: підготовка майбутніх вчителів іноземної мови до
проектної діяльності в школі.
Мета дослідження: розробити власну методику підготовки майбутніх
вчителів іноземної мови до проектної діяльності в школі.
Теоретико-методологічні засади: ключові аспекти підготовки
майбутніх вчителів іноземної мов до проектної діяльності в школі
(О. Абдулліна, І. Багаєва, О. Бігич, Ю. Жиляєва та ін.).
Отримані результати: Визначено критерії готовності майбутніх
вчителів іноземної мови до організації проектної діяльності в школі з
відповідними показниками, а саме: мотиваційний, когнітивний, операційнодіяльнісний. Одержані дані розробленої методики та проведення
експерименту підтверджують результативність реалізації моделі та
педагогічних умов підготовки майбутніх вчителів іноземної мови до
проектної діяльності в школі, що доводить достовірність висунутих ідей і
свідчить про досягнення мети роботи і розв’язання визначених завдань. До
13% зріз показник високого рівня готовності майбутніх вчителів іноземної
мови до проектної діяльності в школі в експериментальній групі.
EN : The work is presented on 52 pages of printed text. The list of references includes 71 sources , 2 additions. The presented paper is dedicated to the research of project activity and the
analysis of the methods of preparation of future foreign language teachers for the
project activity at school.
The object of the work can be defined as preparation of future foreign
language teachers for the project activity at school.
The main aim of the paper is to develop our own methodological principles
for preparing future foreign language teachers for the project activity at school.
Theoretical and methodological principles: key aspects of preparation of
future foreign language teachers for the project activity at school (O. Abdullina,
I. Bagaeva, O. Bigich, Y. Zhikyaeva, etc.).
The criteria for the readiness of future foreign language teachers to organize
project activity at school with the appropriate indicators were determined. The
obtained data of the developed methodology and conducted experiment confirm
the effictiveness of the model and pedagogical conditions of preparation of future
foreign language teachers for the project activity at school, which proves the
validity of the ideas and testifies the achievement of the goal and solving certain
tasks.