UA : Кваліфікаційна робота магістра складається: 145 сторінок, 20 рисунків,
23 таблиць, 14 формул, 8 додатків, 47 джерел.
Об'єктом дослідження є оцінка ефективності товарної політики
торговельного підприємства ТОВ «МДІНА, ЛТД».
Метою кваліфікаційної роботи є оцінка та аналіз ефективності товарної
політики, обґрунтування пропозицій щодо вдосконалення товарної політики
ТОВ «МДІНА, ЛТД».
Методи дослідження – описовий, порівняльний, балансовий,
розрахунковий, функціонально вартісний аналіз.
Актуальність даного дослідження в галузі управління товарної
політики полягає в залежності торговельних підприємств від зовнішнього
оточення та конкурентної боротьби за ринки збуту. Отже впровадження
маркетингової політики на підприємстві, в процесі якого вивчається попит
на товари, проводяться дослідження, здійснюється розробка асортиментного
портфелю організації, виробляється асортиментна стратегія і контроль, який
включає аналіз асортименту та політики управління товарними запасами.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні аспекти оцінки
товарної політики, було проаналізовано існуючу оцінку товарної політики,
визначено ефективність діяльності підприємства за допомогою фінансово-
економічних показників, запропоновано шляхи вдосконалення. Отримані
результати можуть бути використані керівництвом ТОВ «МДІНА, ЛТД» в
практичній діяльності по вдосконаленню товарної політики.
EN : The Master's Degree qualification work consists of: 145 pages, 20 figures,
23 tables, 14 formulas, 8 appendices, 47 sources.
The object of the study is to assess the effectiveness of the product policy of
the trading company LLC "MDINA, LTD".
The purpose of the qualification work is to assess and analyze the
effectiveness of product policy, justification of proposals for improving the product
policy of LLC "MDINA, LTD".
Research methods - descriptive, comparative, balance sheet, calculation,
functional cost analysis.
The relevance of this study in the field of commodity policy management
lies in the dependence of commercial enterprises on the external environment and
competition for markets. Thus, the implementation of marketing policy at the
enterprise, in the process of which the demand for goods is studied, research is
conducted, the assortment portfolio of the organization is developed, assortment
strategy and control is developed, which includes analysis of assortment and
inventory management policy.
During the work the theoretical aspects of commodity policy assessment
were considered, the existing commodity policy assessment was analyzed, the
efficiency of the enterprise activity was determined with the help of financial and
economic indicators, the ways of improvement were suggested. The obtained
results can be used by the management of LLC MDINA, LTD in practical activity
on improvement of commodity policy.