UA : Робота викладена на 44 сторінках друкованого тексту, містить 16 рисунків, 1 таблицю, 32 джерела. Кваліфікаційна робота магістра «Розробка інтерактивного навчального курсу «Сучасні дидактичні засоби навчання»: 44 с., 16 рис., 1 табл., 32 джерел. алгоритми функціонування курсу, віртуальна дошка, інтерактивний курс, навчальний контент, сценарій роботи курсу, хмарні сервіси, web-квест. Об’єкт дослідження – реалізація освітнього процесу в вищій школі на основі застосування інформаційних технологій. Предмет дослідження – інтерактивний курс «Сучасні дидактичні засоби навчання». Метою даного проекту є: проєктування і розробка курсу «Сучасні дидактичні засоби навчання», що забезпечує інтерактивну взаємодію всіх учасників освітнього процесу. Методи дослідження: аналіз, узагальнення, проєктування. У кваліфікаційній роботі розглядаються поняття інтерактивний курс, дидактичні засоби навчання, хмарні сервіси. Також в ній розглядаються можливості сервісів Google Classroom, LearningApps, Nearpod, Padlet. У роботі представлені сценарії роботи з навчальним контентом дисципліни «Сучасні дидактичні засоби навчання», розроблені алгоритми функціонування інтерактивного курсу і представлено інтерактивний курс «Сучасні дидактичні засоби навчання».
EN : The work is presented on 44 pages of printed text, 16 figures, 1 table, 32 references.The object of the study is is the implementation of the educational process in higher education based on the use of information technology. The subject of the study is an interactive course “Modern didactic learning toolsˮ. The aim of the project is: design and development of the course “Modern didactic learning toolsˮ, which provides interactive interaction of all participants in the educational process. Research methods: analysis, generalization, design. In the qualification work the concepts of interactive course, didactic teaching aids, cloud services are considered. It also discusses the capabilities of Google Classroom, LearningApps, Nearpod, Padlet. Scenarios of work with educational content of the discipline “Modern didactic learning toolsˮ are presented in the work, algorithms of functioning of an interactive course are developed and the interactive course “Modern didactic learning toolsˮ is presented.