Інституційний репозитарій ЗНУ

Управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення на підприємстві ТОВ "Союз-Континент-СК"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буряк, Анна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-01-09T21:56:07Z
dc.date.available 2021-01-09T21:56:07Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4035
dc.description Буряк А. М. Управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення на підприємстві ТОВ "Союз-Континент-СК" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Ю. В. Калюжна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 125 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 125 сторінках друкованого тексту, містить 16 таблиць, 24 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 74 джерела, з них 5 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність на підприємстві ТОВ «Союз-Континент-СК. Предметом дослідження є управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Союз-Континент-СК. Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка науковометодичних та практичних рекомендацій для удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю на підприємствах. Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: досліджено процес управління зовнішнім та внутрішнім маркетингом підприємства; проаналізовано підходи до управління маркетинговою діяльністю підприємства; узагальнено методичні підходи до оцінювання маркетингової діяльності підприємства; проаналізовано внутрішню та зовнішню маркетингову діяльність ТОВ «Союз-Континент-СК»; здійснено оцінку ефективність маркетингової діяльності ТОВ «Союз-Континент-СК»; удосконалено науково-методичний підхід до проведення маркетингових досліджень на підприємстві; розроблено рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Союз – Континент – СК»; обгрунтовано ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Розроблені рекомендації можуть бути застосовані підприємствами будь-якої сфери діяльності, зокрема комплексне використання маркетингу персоналу та зовнішнього маркетингу для удосконалення маркетингової діяльності та посиленню конкурентних переваг підприємств. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 125 pages of printed text, contains 16 tables, 24 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 74 sources, 5 of them in foreign languages. The object of the study is marketing activities at the company «Soyuz-Continent-SK». The subject of the study is the management of marketing activities of LLC «Soyuz-Continent-SK». The purpose of the master's qualification work is to develop scientific and methodological and practical recommendations for improving the management of marketing activities in enterprises. Research methods: logical generalization, deductive, economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. In the process of research, the following scientific results were obtained: – the process of management of external and internal marketing of the enterprise is investigated; – the approaches to management of marketing activity of the enterprise are analyzed; generalized methodological approaches to assessing the marketing activities of the enterprise; – the internal and external marketing activity of Soyuz-Continent-SK LLC was analyzed; – the efficiency of marketing activity of Soyuz-Continent-SK LLC was evaluated; – improved scientific and methodological approach to marketing research at the enterprise; – developed recommendations for improving the marketing activities of the company LLC "Union - Continent - IC"; 6 – the effectiveness of the proposed measures to improve the marketing activities of the enterprise is substantiated. The developed recommendations can be applied by enterprises of any field of activity, in particular the integrated use of personnel marketing and external marketing to improve marketing activities and strengthen the competitive advantages of enterprises. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингова діяльність uk
dc.subject зовнішній маркетинг uk
dc.subject внутрішній маркетинг uk
dc.title Управління маркетинговою діяльністю та шляхи її удосконалення на підприємстві ТОВ "Союз-Континент-СК" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу