Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив гри на розвиток спілкування дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Анастасія Василівна
dc.date.accessioned 2021-01-12T11:48:02Z
dc.date.available 2021-01-12T11:48:02Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4130
dc.description Чепурна А. В. Вплив гри на розвиток спілкування дітей дошкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник В. В. Грандт. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 84 сторінки, 4 таблиці, 1 рисункон. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: розвиток спілкування дітей дошкільного віку. Дошкільне дитинство - великий відрізок життя дитини. Умови життя в цей час стрімко розширюються: рамки сім'ї розсовуються до межі вулиць, міста, країни. Дитина відкриває для себе світ людських відносин, різних видів діяльності й суспільних функцій людей. Він випробовує сильне бажання включитися в це доросле життя, активно брати участь в ній. Крім того, не менш сильно він прагне й до самостійності. Представляється надзвичайно актуально розгляд основних соціально-психологічних феноменів, що впливають на розвиток особистості дошкільника: спілкування, взаємодії міжособистісних відносин і тісно пов'язаних з ними основних характеристик особистості - мотивів, спрямованості, ціннісних орієнтацій.. Новизна роботи полягає в дослідженні питання про особливості потреб й мотивів спілкування дітей дошкільного віку, прояву ініціативності у процесе спілкування оскільки це є підґрунтям для реалізації та поліпшення стосунків з іншими людьми і задоволення вищих потреб особистості. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 84 pages, 4 tables, 1 figure. The list of links includes 84 sources. Object of research: development of communication of preschool children. Preschool childhood is a big part of a child's life. Living conditions at this time are expanding rapidly: the family is moving to the streets, cities, countries. The child discovers the world of human relations, various activities and social functions of people. He has a strong desire to join this adult life, to actively participate in it. In addition, he is no less eager for independence. It is extremely important to consider the main socio-psychological phenomena that affect the development of the preschooler's personality: communication, interaction of interpersonal relationships and closely related basic personality characteristics - motives, orientation, values. The novelty of the work is to study the specific needs and motives for communication of preschool children, showing initiative in the process of communication as it is the basis for the implementation and improvement of relationships with other people and meet the higher needs of the individual. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject період дошкільного віку uk
dc.subject спілкування uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject ведуча діяльність uk
dc.subject психічний розвиток uk
dc.subject взаємовідносини uk
dc.subject засоби спілкування uk
dc.subject потреби uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject preschool period uk
dc.subject communication uk
dc.subject leading activities uk
dc.subject mental development uk
dc.subject relationships uk
dc.subject means of communication uk
dc.title Вплив гри на розвиток спілкування дітей дошкільного віку uk
dc.title.alternative The Impact of Play on the Communication Development in Preschool Children uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу