ZNU Institutional Repository

Соціально-педагогічна адаптація підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин

Show simple item record

dc.contributor.author Ящук, Катерина Василівна
dc.date.accessioned 2021-01-14T05:03:23Z
dc.date.available 2021-01-14T05:03:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4190
dc.description Ящук К. В. Соціально-педагогічна адаптація підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 71 с., 56 джерел. Мета дослідження – на основі теоретичного обґрунтування наукової проблеми розкрити специфіку роботи соціального педагога з соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин. Об’єкт дослідження – соціальна робота з родинами, які опинилися в складних життєвих обставинах. Предмет дослідження – особливості соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин. Для розв’язання поставлених завдань застосовано такі методи дослідження: вивчення, порівняння, узагальнення й аналіз соціологічної, педагогічної, філософської та психологічної літератури для обґрунтування основних теоретичних питань дослідження, специфіки соціальної роботи з соціально-педагогічної адаптації підлітків з повних та неповних родин. Наукова новизна дослідження: - уточнено сутність ключових понять дослідження: «соціальна робота», «соціально-педагогічна адаптація», «соціальні послуги», «складні життєві обставини»; - досліджено форми і методи роботи соціального педагога з родинами, які опинилися в складних життєвих обставинах. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 71 pp., 56 sources. The purpose of the study is to reveal the specifics of the work of a social pedagogue on the socio-pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families on the basis of a theoretical substantiation of a scientific problem. The object of research is social work with families who find themselves in difficult life circumstances. The subject of the research is the peculiarities of social and pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families to difficult life circumstances. The following research methods were used to solve the tasks: study, comparison, generalization and analysis of sociological, pedagogical, philosophical and psychological literature to substantiate the main theoretical issues of the study, the specifics of social work on socio-pedagogical adaptation of adolescents from complete and incomplete families. Scientific novelty of the study: - the essence of key research concepts is clarified: “social work”, “socio-pedagogical adaptation”, “social services”, “difficult life circumstances”; - forms and methods of work of a social pedagogue with families who found themselves in difficult life circumstances are studied. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject соціально-педагогічна адаптація uk
dc.subject підлітковий вік uk
dc.subject неповна родина uk
dc.subject соціальна робота uk
dc.subject соціальні послуги uk
dc.subject складні життєві обставини uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject socio-pedagogical adaptation uk
dc.subject teenage uk
dc.subject incomplete family uk
dc.subject social work uk
dc.subject social services uk
dc.subject difficult life circumstances uk
dc.title Соціально-педагогічна адаптація підлітків з повних та неповних родин до складних життєвих обставин uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics