Інституційний репозитарій ЗНУ

Реклама під час пандемії: український досвід

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бєлий, Антон Костянтинович
dc.date.accessioned 2021-01-14T16:37:10Z
dc.date.available 2021-01-14T16:37:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4239
dc.description Бєлий А. К. Реклама під час пандемії: український досвід : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 59 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра: «Реклама під час пандемії: український досвід». Об’єкт дослідження є рекламні кампанії, що представлені на українському ринку реклами. Предмет дослідження є антикризові підходи українського рекламного ринку в умовах пандемії. Мета роботи – аналіз, синтез, метод класифікації – для типологізації рекламного ринку, антикризових стратегічних кроків рекламних кампаній, порівняльний метод – який дав змогу зіставити роботу аналізованих рекламних кампаній в докарантинний період та елементи критичного дискурс-аналізу – для з’ясування впливу зовнішніх чинників, зокрема обставин пандемії, на рекламний ринок. Методологічні засади дослідження становлять праці таких фахівців: В. Лакодін, Я. Загорець, В. Бабурін, Н. Гончарова, С. Остапенко, О.Котова, Г. Дроздов, С. Блек, А. Черкавський, Р. Галєєв, М. Дімов та ін. Методи дослідження: аналіз, синтез, метод класифікації – для типологізації рекламного ринку, антикризових стратегічних кроків рекламних кампаній, порівняльний метод – який дав змогу зіставити роботу аналізованих рекламних кампаній в докарантинний період та елементи критичного дискурс-аналізу – для з’ясування впливу зовнішніх чинників, зокрема обставин пандемії, на рекламний ринок. Наукова новизна одержані результати допоможуть при створенні нового рекламного продукту в умовах кризи, а також покращить його розміщення на платформах. Сфера застосування: матеріали дослідження, його узагальнення та висновки можуть бути корисні фахівцям у сфері журналістики, реклами, PR, звʼязків із громадськістю, а також при підготовці спецкурсів та семінарів, буде цінним джерелом знань для тих українських, зокрема регіональних, продуцентів контенту, хто працює над темою кризвої реклами та пандемії. uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work: "Advertising during a pandemic: the Ukrainian experience". The object of the study are advertising campaigns presented on the Ukrainian advertising market. The subject of research is anti-crisis approaches of the Ukrainian advertising market in a pandemic. The purpose of the work - analysis, synthesis, classification method - for typology of the advertising market, anti-crisis strategic steps of advertising campaigns, comparative method - which allowed to compare the work of analyzed advertising campaigns in the pre-quarantine period and elements of critical discourse analysis - to determine the influence of external factors. in particular the circumstances of the pandemic, the advertising market. The methodological principles of the study are the works of the following specialists: V. Lakodin, J. Zagorets, V. Baburin, N. Goncharova, S. Ostapenko, O. Kotova, G. Drozdov, S. Black, A. Cherkavsky, R. Galeev, M. Dimov and others. Research methods: analysis, synthesis, classification method - for typology of the advertising market, anti-crisis strategic steps of advertising campaigns, comparative method - which allowed to compare the work of analyzed advertising campaigns in the pre-quarantine period and elements of critical discourse analysis - to determine the influence of external factors, in particular the circumstances of the pandemic, the advertising market. The scientific novelty of the obtained results will help in creating a new advertising product in a crisis, as well as improve its placement on platforms. Scope: research materials, its generalizations and conclusions can be useful to specialists in the field of journalism, advertising, PR, public relations, as well as in the preparation of special courses and seminars, will be a valuable source of knowledge for those Ukrainian, including regional, content producers who work on the topic of crisis advertising and pandemics. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject пандемія uk
dc.subject криза uk
dc.subject кризова реклама uk
dc.subject адаптація кризової реклами uk
dc.subject коронавірус uk
dc.subject pandemic uk
dc.subject crisis uk
dc.subject crisis advertising uk
dc.subject adaptation of crisis advertising uk
dc.subject coronavirus uk
dc.title Реклама під час пандемії: український досвід uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу