Інституційний репозитарій ЗНУ

Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пилявська, Дар’я Олегівна
dc.date.accessioned 2021-01-14T16:45:29Z
dc.date.available 2021-01-14T16:45:29Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4243
dc.description Пилявська Д. О. Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник К. О. Доценко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 108 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендів» – основний текст – 108 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 91 джерело. Об’єктом дослідження є рекламна комунікація сучасних модних брендів Dior і H&M. Предметом дослідження є рекламні стратегії, шляхи та методи реалізації рекламної комунікації названих брендів у fashion-індустрії. Мета дослідження: визначити і проаналізувати основні стратегії рекламного просування сучасних фешн-брендів. Методи дослідження: аналізу та синтезу під час підбору теоретичного матеріалу, узагальнення та класифікація під час опрацювання теоретичних та емпіричних джерел, компаративістський аналіз, SWOT і 4P аналіз під час укладання практичного матеріалу, а також метод анкетування під час складання анкети, та узагальнення результатів дослідження. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) проаналізувати поняття «рекламна стратегія» та виявити її методи; 2) дослідити теоретичні аспекти та механізми реалізації явища стратегічного позиціонування; 3) систематизувати інформацію про історію, бренд-портрет та рекламну комунікацію брендів Dior і H&M ; 4) виділити особливості побудови та вибору рекламної стратегії аналізованих брендів у сфері моди; 5) провести SWOT та 4P аналіз брендів Dior і H&M; 6) підготувати і провести соціологічне опитування серед респондентів у формі анкетування для аналізу вподобань і мотиваційних характеристик аудиторії, що купує товари модних брендів; 7) проаналізувати висновки анкетування; 6 8) розробити на основі результатів опитування власну стратегію просування для нового фешн-бренду, створивши його з нуля. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду рекламних стратегій та просування в фешн-бізнесі вітчизняних і зарубіжних дослідників Р. Барта, Л. Березової, В. Божкова, І. Гардабхадзе, А. Годіна, А. Гофмана, Ф. Котлера, В. Музиканта, М. Островецької, Т. Примак, Р. Рівза, Є. Ромата, Дж. Траута, Т. Хайнса, Д. Шевченка, та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає у тому, що у дослідженні створено концепцію, що забезпечує використання універсальної стратегії для модного бренду, оскільки на її прикладі можна будувати ефективну стратегічну комунікацію з нуля, а також у науковому обґрунтуванні шляхів та видів реалізації фешн-брендів. Сфера застосування: матеріали кваліфікаційного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності фахівців із брендингу та реклами, а також студентами, що вивчають спеціальність «реклама та зв’язки із громадськістю». Магістерська робота та результати дослідження можуть бути використані під час вивчення сучасних стратегій відомих модних брендів. uk
dc.description.abstract EN : Pilyavska D.O. Advertising Strategies in Fashion-Industry: Experience of the World’s Brands. Zaporizhzhya, 2020. 108 pр. Now is important to research the advertising strategies of fashion brands, as they have a significant impact on the minds of consumers, as well as on their unconscious, using their own methods and tactics. Thanks to the knowledge gained during the study, it is possible to find out how deeply, strongly and powerfully there is such an impact, through which channels and how. In addition, fashion brands dictate their own rules and trends, according to which the audience operates and is guided. The aim of the study is to identify and analyze the main strategies of advertising promotion of modern fashion brands. In the work theoretical and practical methods are used. Particularly, the typological, comparative methods, deduction, induction and analysis. We achieved such results: analyzed the concept of "advertising strategy" and identify its methods; systematized information about the history, brand portrait and advertising communication of Dior and H&M brands; highlighted the features of construction and selection of advertising strategy of the analyzed brands in the field of fashion; prepared and conducted a sociological survey among respondents in the form of a questionnaire; developed their own promotion strategy for the new fashion brand based on the results of the survey, creating it from scratch. Significance of the research is clear: in the study created a concept that ensures the use of a universal strategy for a fashion brand, because its example can be used to build effective strategic communication from scratch, as well as in the scientific substantiation of ways and types of implementation of fashion brands. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламна стратегія uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject будинки моди uk
dc.subject fashion-бренди uk
dc.subject позиціонування uk
dc.subject інтернет- просування uk
dc.subject бренд-портрет uk
dc.subject advertising strategy uk
dc.subject branding uk
dc.subject fashion houses uk
dc.subject fashion brands uk
dc.subject positioning uk
dc.subject internet promotion uk
dc.title Рекламні стратегії в фешн-індустрії: досвід світових брендів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу