ZNU Institutional Repository

Персональний бренд: стратегії та технології створення

Show simple item record

dc.contributor.author Бартащук, Євгеній Станіславович
dc.date.accessioned 2021-01-14T16:49:10Z
dc.date.available 2021-01-14T16:49:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4245
dc.description Бартащук Є. С. Персональний бренд: стратегії та технології створення : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Персональний бренд: стратегії та технології створення» – основний текст – 67 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 97 джерел. Об’єктом дослідження є персональний бренд як феномен сучасної доби, і зокрема українські персональні бренди: Гаріка Корогодського, Ярослави Гресь, Євгена Клопотенка та іших. Предметом дослідження є стратегії створення та просування вище зазначених брендів. Мета дослідження: з’ясувати особливості функціонування персонального бренду у медійному просторі України та світовому контексті, визначити його найбільш поширені види та специфічні риси. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) дослідити визначення бренд і брендинг; 2) розглянути особливості персонального брендингу в сучасному світі; 3) визначити специфіку персонального бренду та його позиціонування; 4) вивчити процес зарубідного підходів до персонального бренду, 5) проаналізувати процес створення індивідуального бренду в Україні на прикладі Гаріка Корогодського, Ярослави Гресь, Євгена Клопотенка. Методи дослідження: для з’ясування особливостей функціонування та розкриття персонального бренду в медійному просторі України та світу, для визначення його найбільш поширених видів та специфічних рис було використано такі методи: аналіз та синтез наукової літератури, описовий метод, метод класифікації та узагальнення. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних дослідників. Так, розгляду проблем трансформації соціальних комунікацій в умовах цифрової економіки присвячені роботи: Юрген Саленбахер, Дональд Міллер, Арндт Трайндл, Андрій Рябих, Ніка Зебра, Том Пітерс, Катерина Кононова, Ігор Манн, Томас Гед, Бред Ванекен, Мішель Маандаг, Лииса Пуолакка, Кевін Дріб, Девід Аакер, Мартін Ліндстром, Девід Аакер, В'ячеслав Маковича, Леонід Петров, Бадьин Андрій, Тамберг Віктор, Руслан Мансуров, Ольга Бруковська, Ніна Осовіцкая, Наомі Кляйн. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота допоможе скласти уявлення про розвиток брендування у медійній сфері, зробити підтвердження фактів використання різних видів брендингу на різні цільові групи, а також підтвердити факт ефективності використання та створення персонального бренду з метою налагодження комунікацій з цільовими аудиторія. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути застосовані у професійній діяльності фахівців з реклами та піар. Ця робота може стати у нагоді організаціям, які створюють орендоване позиціонування, а також може бути використана під час вивчення у вишах курсів з основ рекламування та піар у сфері створення та просування персонального бренду. uk
dc.description.abstract EN : Bartashchuk Ye. Personal Brand: Strategies And Techniques Of Creation" - main text - 67 pages. 97 sources were processed for the thesis. The object of research is the personal brand as a phenomenon of modern times, and in particular Ukrainian personal brands: Garik Korogodsky, Yaroslava Gres, Yevhen Klopotenko and others. The subject of the study are strategies for creating and promoting the above brands. The purpose of the study: to find out the features of the personal brand in the media space of Ukraine and the global context, to identify its most common types and specific features. The purpose of the study: to find out the features of the personal brand in the media space of Ukraine and the global context, to identify its most common types and specific features. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) explore the definition of brand and branding; 2) consider the features of personal branding in the modern world; 3) determine the specifics of the personal brand and its positioning; 4) to study the process of foreign approaches to the personal brand, 5) to analyze the process of creating an individual brand in Ukraine on the example of Garik Korogodsky, Yaroslava Gres, Yevhen Klopotenko. Research methods: to clarify the features of the functioning and disclosure of personal brand in the media space of Ukraine and the world, to determine its most common types and specific features, the following methods were used: analysis and synthesis of scientific literature, descriptive method, classification and generalization. The scientific novelty of the results is that this work will help to form an idea of the development of branding in the media, to confirm the use of different types of branding for different target groups, as well as to confirm the effectiveness of using and creating a personal brand to communicate with target audiences. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject реклама uk
dc.subject рекламна комунікація uk
dc.subject брендинг uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject персональний бренд uk
dc.subject позиціонування uk
dc.subject advertising uk
dc.subject advertising communication uk
dc.subject branding uk
dc.subject target audience uk
dc.subject personal brand uk
dc.subject positioning uk
dc.title Персональний бренд: стратегії та технології створення uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics