UA : Робота викладена на 137 сторінок, 11 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження - особливості емоційного стану дітей молодшого шкільного віку. Особливість застосування психодіагностичних та психокорекційних можливостей проективних методів у діяльності практичного психолога є актуальною проблемою сучасної психологічної науки та практики, оскільки від її вирішення значною мірою залежить якість професійної діяльності практичних психологів. У зв'язку зі зростаючою потребою в прикладних психологічних дослідженнях особистості, проективні методики почали широко використовуватися в багатьох галузях психологічної практики. Результати досліджень, здобуті при використанні проективних методик, якісно розкривають індивідуальні особливості особистості на будь якому етапі її розвитку. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми із розвитку емоційної сфери у дітей молодшого шкільного.
EN : The work is set out on 137 pages, 11 tables, 4 figures. The list of links includes 51 sources. The object of research is the peculiarities of the emotional state of children of primary school age. The peculiarity of the application of psychodiagnostic and psychocorrectional capabilities of projective methods in the activities of a practical psychologist is an urgent problem of modern psychological science and practice, as its solution largely depends on the quality of professional activities of practical psychologists. Due to the growing need for applied psychological research of the individual, projective techniques have become widely used in many areas of psychological practice. The results of research obtained using projective techniques, qualitatively reveal the individual characteristics of the individual at any stage of its development. The scientific novelty lies in the development and implementation of a program for the development of the emotional sphere in primary school children.