Інституційний репозитарій ЗНУ

Прогностична ефективність використання проективних методів у психокорекційній діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Афанасьєва, Марина Віталіївна
dc.date.accessioned 2021-01-15T11:54:05Z
dc.date.available 2021-01-15T11:54:05Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4265
dc.description Афанасьєва М. В. Прогностична ефективність використання проективних методів у психокорекційній діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Н. М. Макаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 137 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 137 сторінок, 11 таблиць, 4 рисунка. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження - особливості емоційного стану дітей молодшого шкільного віку. Особливість застосування психодіагностичних та психокорекційних можливостей проективних методів у діяльності практичного психолога є актуальною проблемою сучасної психологічної науки та практики, оскільки від її вирішення значною мірою залежить якість професійної діяльності практичних психологів. У зв'язку зі зростаючою потребою в прикладних психологічних дослідженнях особистості, проективні методики почали широко використовуватися в багатьох галузях психологічної практики. Результати досліджень, здобуті при використанні проективних методик, якісно розкривають індивідуальні особливості особистості на будь якому етапі її розвитку. Наукова новизна полягає у розробці та впровадженні програми із розвитку емоційної сфери у дітей молодшого шкільного. uk
dc.description.abstract EN : The work is set out on 137 pages, 11 tables, 4 figures. The list of links includes 51 sources. The object of research is the peculiarities of the emotional state of children of primary school age. The peculiarity of the application of psychodiagnostic and psychocorrectional capabilities of projective methods in the activities of a practical psychologist is an urgent problem of modern psychological science and practice, as its solution largely depends on the quality of professional activities of practical psychologists. Due to the growing need for applied psychological research of the individual, projective techniques have become widely used in many areas of psychological practice. The results of research obtained using projective techniques, qualitatively reveal the individual characteristics of the individual at any stage of its development. The scientific novelty lies in the development and implementation of a program for the development of the emotional sphere in primary school children. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject емоційна сфера uk
dc.subject шкільна адаптація uk
dc.subject проективні методики uk
dc.subject метафоричні асоціативні карти uk
dc.subject психокорекційна технологія uk
dc.subject junior school age uk
dc.subject emotional sphere uk
dc.subject school adaptation uk
dc.subject projective methods uk
dc.subject metaphoric associative maps uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.title Прогностична ефективність використання проективних методів у психокорекційній діяльності uk
dc.title.alternative Prognostic Efficiency of Using Projective Methods in Psychocorrectional Activity uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу