UA : Магістерська робота «Рекламні стратегії позиціонування
регіонального ресторанного бізнесу в умовах пандемії» – основний текст –
82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 93 джерела.
Об’єктом дослідження є рекламна комунікація регіонального
ресторанного бізнесу України в умовах пандемії COVID-19.
Предметом дослідження є cтратегії позиціонування різних ресторанних
закладів під час кризової ситуації
Мета дослідження: з’ясувати особливості рекламної комунікації
рекламного бізнесу, зокрема виявити стратегії позиціонування й антикризової
комунікації регіональних закладів під час пандемії.
Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання:
1) розглянути особливості рекламних стратегій позиціонування в
науковому дискурсі,
2) проаналізувати інноваційні рекламні технології під час формування
бренду підприємств ресторанного бізнесу на регіональному ринку,
3) дослідити світовий досвід антикризових маркетингових і рекламних
стратегій ресторанної галузі,
4) визначити специфіку рекламної комунікації рекламного бізнесу в
системі регіональних ресторанних закладів під час пандемії;
5) вивчити проблеми і виклики комунікації регіонального
ресторанного бізнесу в умовах пандемії.
Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці
вітчизняних і зарубіжних дослідників. Економічним проблемам розвитку
підприємств ресторанного бізнесу присвятили наукові розробки В.М. Зайцева,
А.В. Віндюк, С.М. Журавльова, Т.С. Кукліна, Б.А. Анікін, А.П. Тряпухін,
В.І. Біляєвський, A.M. Гаджинський, А.Г. Кальченко. Також використано
класичні розвідки авторів, що займалися проблемами ринкового
позиціонування на споживчому ринку, зокрема таких як Р. Барта, А. Годіна,
А. Гофмана, Ф. Котлера, В. Музиканта, Т. Примак, Р. Рівза, Є. Ромата, Дж.
Траута та інших.
У роботі було використано такі загальнонаукові методи дослідження, як
аналіз та синтез наукових джерел, спостереження, порівняння, узагальнення.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота
репрезентує актуальну проблему рекламної комунікації в умовах пандемії , що
є зовсім недослідженою зважаючи на те, що криза досі триває. Заклади
регіонального ресторанного бізнесу не були готові до таких потрясінь, тому
рекламістам і маркетологам дуже потрібно вивчити ситуацію і надати поради
щодо антикризової діяльності.
Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути
застосовані у професійній діяльності фахівців з реклами. Ця робота може стати
у нагоді організаціям, які надають рекламні послуги, а також може бути
використана під час вивчення у вишах курсів з основ побудови антикризової
бренд-комунікативної стратегії в ресторанному бізнесі і загалом.
EN : Polukhovich A. Advertising Strategies of Positioning of Regional Restaurant
Business in Pandemic Conditions.2020. 82 p.
The object of the study is the advertising communication of the regional restaurant
business of Ukraine in a pandemic Covid 19.
The subject of the research is the positioning strategies of various restaurants during a
crisis situation
The purpose of the study: to find out the features of advertising communication of the
advertising business, in particular to identify strategies for positioning and anti-crisis
communication of regional institutions during a pandemic.
To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks:
1) consider the features of advertising strategies for positioning in scientific
discourse,
2) to analyze innovative advertising technologies during the formation of the brand of
restaurant business enterprises in the regional market,
3) to explore the world experience of anti-crisis marketing and advertising strategies
of the restaurant industry,
4) determine the specifics of advertising communication of the advertising business
in the system of regional restaurants during the pandemic;
5) to study the problems and challenges of communication of the regional restaurant
business in a pandemic.
Such general scientific research methods as analysis and synthesis of scientific
sources, observation, comparison, generalization were used in the work.
The scientific novelty of the obtained results is that this work represents the current
problem of advertising communication in a pandemic, which is completely
unexplored given that the crisis is still ongoing. Regional restaurants were not ready
for such shocks, so advertisers and marketers need to study the situation and provide
advice on anti-crisis activities.
Scope: the materials of the study can be used in the professional activities of
advertising professionals. This work can be useful for organizations that provide
advertising services, and can also be used in higher education courses on the basics of
building anti-crisis brand communication strategy in the restaurant business and in
general.