Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтертекстуальність у романі А. Гарланда "Пляж"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чабанова, Реґіна Назірівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T04:49:13Z
dc.date.available 2021-01-16T04:49:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4283
dc.description Чабанова Р. І. Інтертекстуальність у романі А. Гарланда «Пляж» : кваліфіакційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Тупахіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 65 с. uk
dc.description.abstract UA : Загальна кількість сторінок 65, кількість використаних джерел 77. Об’єктом дослідження є категорія міжтекстової взаємодії, що чиниться на різних рівнях організації художніх текстів – жанровому, образному, стилістичному, лінгвістичному тощо; предметом дослідження є категорія інтертекстуальності у романі А. Гарленда «Пляж». Мета роботи полягає у створенні цілісного уявлення про характер інтертекстуальності у романі А. Гарленда. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії інтертекстуальності (У. Еко, Ж. Женетт, Ж. Дерріда, Р.Барт) Отримані результати: Роман Алекса Гарленда «Пляж» має тісні інтертекстуальні зв’язки із романами «Пригоди Робінзона Крузо», «Серце Темряви» та «Повелитель мух». Алюзивний код цих творів проявляє себе на сюжетних (мотиву ізоляції від цивілізації на безлюдному острові), жанрових («Пляж» є синтезом роману виховання, пригодницького роману, роману-антиутопії), композиційних (наратив побудований за схемою ізоляція – освоєння – катастрофа – повернення додому) та ідейно-філософських рівнях (відлюдництво як спосіб розкриття темний бік людської душі; варварство та жорстокість цивілізації; амбівалентність моральних норм поза межами цивілізованого суспільства). uk
dc.description.abstract DE : Gesamtzahl der Seiten 65, Anzahl der verwendeten Quellen 77. Objekt der Forschung ist die Kategorie der intertextuellen Interaktion, die auf verschiedenen Organisationsniveaus literarischer Texte stattfindet – Genre, Bilder, Stil, Sprache usw.; Gegenstand der Forschung ist die Kategorie der Intertextualität in A. Garland’s Roman „Der Strand“. Ziel der Arbeit ist es, eine ganzheitliche Sicht auf die Natur der Intertextualität in dem Roman von A. Garland zu schaffen. Theoretische und methodische Prinzipien: Schlüsselbestimmungen der Intertextualitätstheorie (W. Eco, J. Jennet, J. Derrida, R. Barth) Ergebnisse: Alex Garlands Roman «Der Strand» hat enge intertextuelle Verbindungen zu den Novellen "Herr der Fliegen", "Herz der Dunkelheit" und "Die Abenteuer von Robinson Crusoe". Der allusive Code dieser Werke manifestiert sich in Handlung (Motiv der Isolation von der Zivilisation auf einer einsamen Insel), Genre («Der Strand» ist eine Synthese aus einem Bildungsroman, Abenteuerroman, Roman-Dystopie), Komposition (Erzählung nach dem Schema der Isolation – Entdeckung des Strands – Katastrophe – Heimkehr) und ideologisch-philosophische Ebenen (Einsamkeit als Weg, die dunkle Seite der menschlichen Seele zu enthüllen; Barbarei und Grausamkeit der Zivilisation; Ambivalenz moralischer Normen außerhalb der zivilisierten Gesellschaft). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтертекстуальність uk
dc.subject алюзія uk
dc.subject алюзивний код uk
dc.subject постмодерністська чутливість uk
dc.subject постколоніалізм uk
dc.subject Intertextualität uk
dc.subject allusion uk
dc.subject allusive code uk
dc.subject postmoderne sensibilität uk
dc.subject postkolonialismus uk
dc.title Інтертекстуальність у романі А. Гарланда "Пляж" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу