ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій школі

Show simple item record

dc.contributor.author Комєлєва, Анна Євгенівна
dc.date.accessioned 2021-01-16T09:44:22Z
dc.date.available 2021-01-16T09:44:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4319
dc.description Комєлєва А. Є. Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вихователів. Предмет дослідження: модель підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити модель підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій школі. В роботі проаналізовано наукові дослідження з проблеми наступності дошкільної та початкової ланок освіти; визначено проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в ЗДО та початковій ланці; вивчено стан підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій ланці; експериментально перевірено ефективність формувальних заходів на забезпечення педагогічних умов морального виховання дітей дошкільного віку засобами казки; охарактеризовано модель підготовки майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в дошкільних закладах освіти та початковій школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 78 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: professional training of future educators. Subject of research: a model of preparation of future educators to ensure the continuity of education in preschool and primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the model of training future educators to ensure the continuity of education in preschool and primary school. The paper analyzes research on the problem of continuity of preschool and primary education; the problems of professional training of future educators to ensure the continuity of education in the ZDO and the primary level are identified; the state of preparation of future educators to ensure the continuity of education in preschool education and primary education; experimentally tested the effectiveness of formative measures to ensure the pedagogical conditions of moral education of preschool children by means of fairy tales; the model of preparation of future educators for ensuring continuity of education in preschool educational institutions and primary school is characterized. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільна освіта uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject наступність uk
dc.subject модель uk
dc.subject підготовка майбутніх вихователів uk
dc.subject pre-school education uk
dc.subject primary education uk
dc.subject continuity uk
dc.subject model uk
dc.subject training of future educators uk
dc.title Підготовка майбутніх вихователів до забезпечення наступності навчання в закладі дошкільної освіти та початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics