ZNU Institutional Repository

Формування професійної компетентності асистента вчителя в системі інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Горлов, Микола Вікторович
dc.date.accessioned 2021-01-17T07:02:28Z
dc.date.available 2021-01-17T07:02:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4367
dc.description Горлов М. В. Формування професійної компетентності асистента вчителя в системі інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник І. Ю. Чайка. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 95 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: є вивчення особливостей формування професійної компетентності асистента вчителя класу з інклюзивною формою навчання під час його фахової підготовки та в процесі виконання професійних обов’язків в системі освіти України. Об’єкт дослідження: асистент вчителя, що працює в системі інклюзивної освіти. Предмет дослідження: особливості формування професійної компетентності асистента вчителя. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, спостереження, порівняння. Гіпотеза: розширення компетенцій асистента вчителя дозволить засвоїти нові методи та форми роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, використовуючи які можна досягти результативнішої адаптації таких дітей до навчання. Висновки: 1. Проблема підготовки асистентів вчителів в Україні на сьогоднішній день знаходиться у центрі уваги науковців. 2. В Україні інклюзивні інновації реалізують переважно дослідним перенесенням і адаптуванням до вітчизняних умов, модифікацій окремих зарубіжних підходів. 3. Посада асистента вчителя постійно вимагає від працівника саморозвитку та підвищення професійної компетенції шляхом поглиблення знань у сфері інклюзивної освіти, розширення арсеналу педагогічних прийомів та методів, які допоможуть підвищити власну ефективність. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to study the professional competence formation features of the teacher’s assistant of the class with an inclusive form of education during his professional training and in the process of performing professional duties in the education system of Ukraine. Research object is the teacher’s assistant working in the system of inclusive education. Research subject is the professional competence formation features of the teacher’s assistant. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, observation, comparison. Research hypothesis is that expanding the competencies of a teacher’s assistant will allow to learn new methods and forms of work with children with special educational needs, using which it is possible to achieve more effective adaptation of such children to learning. Conclusions: 1. Nowadays the problem of training teacher’s assistants is in the center of scientists’ attention in Ukraine. 2. Inclusive innovations are implemented in Ukraine mainly by experimental transfer and adaptation to domestic conditions, modifications of certain foreign approaches. 3. The position of teacher’s assistant constantly requires self-development from the employee and increase of professional competence by deepening of knowledge in the field of inclusive education, expansion of pedagogical receptions arsenal and methods which will help to increase own efficiency. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна компетенція uk
dc.subject асистент вчителя uk
dc.subject педагогічний працівник uk
dc.subject діти з особливими освітніми потребами uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject teacher assistant uk
dc.subject teacher uk
dc.subject children with special educational needs uk
dc.subject inclusive education uk
dc.title Формування професійної компетентності асистента вчителя в системі інклюзивної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics