Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Золкіна, Любов Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-17T07:44:42Z | |
dc.date.available | 2021-01-17T07:44:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4380 | |
dc.description | Золкіна Л. М. Особливості оптимальної взаємодії педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 5 рисунків. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: поведінка педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту. Предмет дослідження: стилі поведінки в конфлікті і особливості темпераменту, рівня агресивності та комунікативного контролю учасників педагогічної взаємодії. Мета роботи: дослідження особливостей поведінки педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту. В роботі проаналізовано наукові джерела з проблеми конфлікту як соціально-педагогічного явища; досліджено особливості педагогічного конфлікту, види, причини виникнення, динаміку протікання; з’ясовано роль педагога в конфліктній ситуації; досліджено особливості поведінки людини в ситуації педагогічного конфлікту, а також особистісні якості, що супроводжують конфліктну поведінку; сформульовано рекомендації щодо запобігання педагогічних конфліктів. Наукова новизна полягає в дослідженні особливостей поведінки людини в ситуації педагогічного конфлікту в залежності від: індивідуальних особливостей суб’єктів навчальної діяльності, а також специфіки навчальної діяльності в процесі педагогічної взаємодії в певній навчальній системі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 5 tables, 5 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: the behavior of teacher and student in a situation of pedagogical conflict. Subject of research: styles of behavior in conflict and features of temperament, level of aggression and communicative control of participants of pedagogical interaction. Purpose: to study the characteristics of the behavior of teacher and student in a situation of pedagogical conflict. The paper analyzes scientific sources on the problem of conflict as a socio-pedagogical phenomenon; features of pedagogical conflict, types, causes, dynamics of course are investigated; the role of the teacher in a conflict situation is clarified; the peculiarities of human behavior in a situation of pedagogical conflict, as well as personal qualities that accompany conflict behavior are studied; formulated recommendations for the prevention of pedagogical conflicts. The scientific novelty lies in the study of the peculiarities of human behavior in a situation of pedagogical conflict depending on: the individual characteristics of the subjects of educational activities, as well as the specifics of educational activities in the process of pedagogical interaction in a particular educational system. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | педагог | uk |
dc.subject | педагогічна взаємодія | uk |
dc.subject | заклад вищої освіти | uk |
dc.subject | конфліктна поведінка | uk |
dc.subject | стиль поведінки в конфлікті | uk |
dc.subject | властивості темпераменту | uk |
dc.subject | рівень агресивності | uk |
dc.subject | рівень комунікативного контролю | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | teacher | uk |
dc.subject | pedagogical interaction | uk |
dc.subject | institution of higher education | uk |
dc.subject | conflict behavior | uk |
dc.subject | style of behavior in conflict | uk |
dc.subject | temperament properties | uk |
dc.subject | level of aggression | uk |
dc.subject | level of communicative control | uk |
dc.title | Особливості оптимальної взаємодії педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |