ZNU Institutional Repository

Особливості оптимальної взаємодії педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту

Show simple item record

dc.contributor.author Золкіна, Любов Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-01-17T07:44:42Z
dc.date.available 2021-01-17T07:44:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4380
dc.description Золкіна Л. М. Особливості оптимальної взаємодії педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник І. В. Козич. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 106 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 106 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 5 рисунків. Перелік посилань включає 82 джерела. Об’єкт дослідження: поведінка педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту. Предмет дослідження: стилі поведінки в конфлікті і особливості темпераменту, рівня агресивності та комунікативного контролю учасників педагогічної взаємодії. Мета роботи: дослідження особливостей поведінки педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту. В роботі проаналізовано наукові джерела з проблеми конфлікту як соціально-педагогічного явища; досліджено особливості педагогічного конфлікту, види, причини виникнення, динаміку протікання; з’ясовано роль педагога в конфліктній ситуації; досліджено особливості поведінки людини в ситуації педагогічного конфлікту, а також особистісні якості, що супроводжують конфліктну поведінку; сформульовано рекомендації щодо запобігання педагогічних конфліктів. Наукова новизна полягає в дослідженні особливостей поведінки людини в ситуації педагогічного конфлікту в залежності від: індивідуальних особливостей суб’єктів навчальної діяльності, а також специфіки навчальної діяльності в процесі педагогічної взаємодії в певній навчальній системі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 106 pages of printed text, contains 5 tables, 5 figures. The list of references includes 82 sources. The object of the study: the behavior of teacher and student in a situation of pedagogical conflict. Subject of research: styles of behavior in conflict and features of temperament, level of aggression and communicative control of participants of pedagogical interaction. Purpose: to study the characteristics of the behavior of teacher and student in a situation of pedagogical conflict. The paper analyzes scientific sources on the problem of conflict as a socio-pedagogical phenomenon; features of pedagogical conflict, types, causes, dynamics of course are investigated; the role of the teacher in a conflict situation is clarified; the peculiarities of human behavior in a situation of pedagogical conflict, as well as personal qualities that accompany conflict behavior are studied; formulated recommendations for the prevention of pedagogical conflicts. The scientific novelty lies in the study of the peculiarities of human behavior in a situation of pedagogical conflict depending on: the individual characteristics of the subjects of educational activities, as well as the specifics of educational activities in the process of pedagogical interaction in a particular educational system. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject студент uk
dc.subject педагог uk
dc.subject педагогічна взаємодія uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject конфліктна поведінка uk
dc.subject стиль поведінки в конфлікті uk
dc.subject властивості темпераменту uk
dc.subject рівень агресивності uk
dc.subject рівень комунікативного контролю uk
dc.subject student uk
dc.subject teacher uk
dc.subject pedagogical interaction uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject conflict behavior uk
dc.subject style of behavior in conflict uk
dc.subject temperament properties uk
dc.subject level of aggression uk
dc.subject level of communicative control uk
dc.title Особливості оптимальної взаємодії педагога і студента в ситуації педагогічного конфлікту uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics