UA : Мета дослідження: вивчення особливостей системи самореалізації
учнівської молоді через процес створення соціальних проектів.
Об’єкт дослідження: соціальна активність та самореалізація учнівської
молоді віком від 14-25 років.
Предмет дослідження: процес стимулювання самореалізації учнівської
молоді через соціальне проектування.
Методи дослідження: аналіз, порівняння, спостереження, експеримент.
Гіпотеза: учнівська молодь не достатньо вмотивована до прояву
громадянської ініціативності, самореалізації, що може бути значною мірою
вирішено через включення цієї категорії молоді до системи соціального
проектування.
Висновки: 1. Соціальне проектування взяло свій початок із виробничої
діяльності. Але згодом, питання соціального проектування набуло іншого
характеру. Внаслідок цього, цю сферу починають розуміти як універсальну та
самостійну діяльність, спрямовану на створення соціальних об’єктів, процесів,
явищ, це поняття стає сполучною ланкою між виробником соціальних благ та
споживачем.
2. Соціальне проектування - це один із найефективніших способів
самореалізації учнівської молоді, що підвищує рівень її громадянської позиції
та частково усуває соціально-комунікативні бар’єри.
3. Створення оновленої програми проекту «Школа молодіжного
муніципального лідерства» в онлайн режимі із застосуванням сучасних форм
роботи з молоддю – це можливість ефективного подолання комунікаційного
бар’єру молоді, а також сприяння їх успішній самореалізації.
EN : Research purpose is to study the features of self-realization system of student
youth through the process of creating social designs.
Research object is the social activity and self-realization of students aged 14-
25.
Research subject is the process of stimulating self-realization of student youth
through social designing.
Research methods are analysis, comparison, observation, experiment.
Research hypothesis is that student youth is not sufficiently motivated to show
civic initiative, self-realization, which can be largely solved through the inclusion of
this category of youth in the social designing system.
Conclusions: 1. Social designing originated from production activity. Later, the
issue of social designing took on a different character. As a result, this area is
beginning to be understood as a universal and independent activity aimed at creating
social objects, processes, phenomena, this concept becomes a link between the
producer of social goods and the consumer.
2. Social designing is one of the most effective ways of self-realization of
student youth, which increases the level of their civic position and partially removes
social and communication barriers.
3. Creating an updated program of the project “School of Youth Municipal
Leadership” online using modern forms of work with youth is an opportunity to
effectively overcome the youth’s communication barrier, as well as to promote their
successful self-realization.