UA : Мета статті – проаналізувати різні аспекти інформаційної діяльності через призму телевізійного контенту християнських конфесій. Для реалізації мети досліджено інформаційний продукт у християнському
телепросторі, вивчено функціональну, жанрову та змістовну специфіку. Методологія – системний, компаративний, аксіологічний методи і підходи, що дозволили глибоко проникнути в конфесійне інформаційне середовище в телевізійному зрізі. Інформаційна діяльність християнських конфесій України представлена в позакультовому праксеологічному сегменті. Проаналізовано змістову та функціональну специфіку телевізійного християнського контенту, що характеризується використанням цього медійного каналу як засобу реалізації власної релігійної місії, донесення і тлумачення позиції конфесій щодо різних аспектів життя суспільства і людини
до вірян та широкого загалу, потужне духовне просвітництво. З’ясовано, що християнський телепростір
сприяє поглибленню індивідуалістичного, й подекуди консюмеристичного підходу сучасної людини до релігії, до
власного релігієвибору та релігійної практики.
RU : Цель статьи - проанализировать различные аспекты информационной деятельности через призму телевизионного контента христианских конфессий. Для реализации цели исследовано информационный продукт в
христианском телеэфире, изучено функциональную, жанровую и содержательную специфику. Методология -
системный, компаративный, аксиологический методы и подходы, которые позволили глубоко проникнуть в
конфессиональную информационную среду в телевизионном срезе. Анализ содержательной и функциональной
специфики телевизионного христианского контента позволил констатировать, что этот медийный канал
характеризуется использованием как средства реализации собственной религиозной миссии, донесения и толкование позиции конфессий по различным аспектам жизни общества и человека к верующим и широкой общественности, мощное духовное просвещение. Выяснено, что христианское телепространство способствует
углублению индивидуалистического, а именно консюмеристичного подхода современного человека к религии, к
личному выбору религиозных верований и практики
EN : The purpose of the article is to analyze different aspects of information activity through the prism of television content
of Christian denominations. The information product of the Christian television space is researched; functional,
genre and content specifics are studied. Methodology is systematic, comparative, axiological methods and approaches
that allow deeply penetrate into the confessional information environment of the television section. Information activities
of Ukraine Christian denominations are represented in societal, praxeological segment. The specific of Christian
television genre and content was analyzed. It is characterized by the use of this media channel as a mean of implementing
its own religious mission, information and interpretation of denominations position on various aspects of society
and human life to the believers and the general public, a powerful spiritual enlightenment. It has been found that the
Christian television space contributes to deepening of individualistic and sometimes consumeristic approaches of modern
man to religion, to own choice of religion and religious practices.