UA : В статті розкривається специфіка культурологічного підходу до становлення культури особистості в
сучасному інформаційно – освітньому просторі, аналізується місце і роль навчального закладу як засобу
моральної регуляції інтегрованого суспільства, виокремлюється становлення національної свідомості як визначального фактора у формування культурних цінностей. В ракурсі предмета наукового аналізу
розглядається ціннісно – смисловий аспект як визначальний чинник у становленні культури особистості. Застосовано методи емпіричного й теоретичного рівнів дослідження, які надають можливість більш детально
проникнути в сутність культурологічної науки, а також соціоаксіоматичний метод логічної побудови наукового матеріалу. Наукова значущість роботи полягає в розширенні дослідницького простору культурологічної
науки, визначенні загальних аспектів дослідження культурно – історичного процесу, окресленні інтегративних
вимог до формування культури освіти, застосуванні традиційних та інноваційних методів навчально –
виховної роботи.
RU : В статье раскрывается специфика культурологического подхода к становлению культуры личности в современном информационно - образовательном пространстве, анализируется место и роль учебного заведения
как средства моральной регуляции интегрированного общества, выделяется становление национального сознания как определяющего фактора в формирование культурных ценностей. В ракурсе предмета научного анализа рассматривается ценностно - смысловой аспект, как определяющий фактор в становлении культуры
личности. Применены методы эмпирического и теоретического уровней исследования, которые предоставляют возможность более детально проникнуть в сущность культурологической науки, а также социоаксиоматичний метод логического построения научного материала. Научная значимость работы заключается в расширении исследовательского пространства культурологической науки, определении общих аспектов исследования как культурно - исторического процесса, очерчивании интегративных требований к формированию
культуры образования, применении традиционных и инновационных методов учебно - воспитательной работы.
EN : In the article opens up specific of the culturological going near becoming of culture of personality in modern informatively
- educational space, a place and role of educational establishment as facilities of the moral adjusting of the
integrated society are analysed, distinguished becoming of national consciousness as determinative in forming of cultural
values. In foreshortening of the article of scientific analysis the valued is examined is a semantic aspect, as a determinative
is in becoming of culture of personality. Methods are applied empiric and theoretical levels researches, that
give possibility more in detail to get to essence of culturological science, and also socioaksiomatuchniu method of logical
construction of scientific material. Scientific meaningfulness of work consists in expansion of research space of culturological
science, determination of general aspects.