UA : Кваліфікаційна робота магістра – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 52 літературних джерела.
Метою даного дослідження є оцінка ефективності занять з фізичної культури у загальноосвітній школі, щодо розвитку гнучкості у учнів старшого шкільного віку.
Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку.
Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізичної культури у загальноосвітній школі.
Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей старшого шкільного віку під впливом занять з фізичної культури.
Методи дослідження – теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування показників гнучкості, методи математичної статистики.
У результаті дослідження було виявлено, що засоби які використовувались на заняттях з фізичної культури в контрольній групі, що спрямовані на розвиток гнучкості, дозволяють підтримувати розвиток показників гнучкості на попередньому рівні. А засоби, що застосовувалися в експериментальній групі дозволили збільшити показники гнучкості у юнаків і дівчат за результатами всіх тестів. Але вірогідні зміни спостерігаються за результатами тесту "нахил тулуба вперед з положення сидячи" у юнаків і дівчат 10 і 11 класу, а також за результатами тесту "шпагат поперечний" у дівчат 10 класу. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі з фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів старшого шкільного віку.
EN : Кваліфікаційна робота магістра – 60 сторінок, 6 таблиць, 9 рисунків, 52 літературних джерела.
Метою даного дослідження є оцінка ефективності занять з фізичної культури у загальноосвітній школі, щодо розвитку гнучкості у учнів старшого шкільного віку.
Суб’єкт дослідження – діти старшого шкільного віку.
Об'єкт дослідження – навчально-виховний процес з фізичної культури у загальноосвітній школі.
Предмет дослідження – динаміка показників гнучкості у дітей старшого шкільного віку під впливом занять з фізичної культури.
Методи дослідження – теоретичний аналіз науково-методичної літератури, педагогічні спостереження, педагогічний експеримент, тестування показників гнучкості, методи математичної статистики.
У результаті дослідження було виявлено, що засоби які використовувались на заняттях з фізичної культури в контрольній групі, що спрямовані на розвиток гнучкості, дозволяють підтримувати розвиток показників гнучкості на попередньому рівні. А засоби, що застосовувалися в експериментальній групі дозволили збільшити показники гнучкості у юнаків і дівчат за результатами всіх тестів. Але вірогідні зміни спостерігаються за результатами тесту "нахил тулуба вперед з положення сидячи" у юнаків і дівчат 10 і 11 класу, а також за результатами тесту "шпагат поперечний" у дівчат 10 класу. Результати дослідження можуть бути використанні вчителями фізичної культури в навчально-виховному процесі з фізичного виховання, спрямованого на розвиток гнучкості учнів старшого шкільного віку.