Інституційний репозитарій ЗНУ

Гострі кути реалізації концепції «нової української школи» у дискурсі ідеї глобальної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гао, Вейчжень
dc.contributor.author Gао, Weizhen
dc.date.accessioned 2018-03-07T18:10:23Z
dc.date.available 2018-03-07T18:10:23Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гао, В. Гострі кути реалізації концепції «нової української школи» у дискурсі ідеї глобальної освіти / В. Гао // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2017. - Вип. 69 (2017). - C. 184 - 188 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/445
dc.description.abstract UA : Розглядаються невідкладні організаційні заходи, які керівники середньо освітніх навчальних закладів мають покласти в основу механізму реалізації концепції «Нова українська школа». Звернуто увагу на першочергове вирішення низки проблем менеджменту освіти, а саме на: 1) структурно-організаційні, 2) структурно-функціональні (технологічні), 3) кадрові, 4) підтримки самодіяльності учнівського контингенту. Подано порівняльний аналіз між освітою як соціальним інститутом і соціальною системою; «розведено» поняття «евалюація» і «управління знаннями» як алгоритмами прямого і опосередкованого управління освітою. uk
dc.description.abstract RU : Рассматриваются неотложные организационные мероприятия, какие руководители среднеобразовательных учебных заведений должны положить в основу механизма реализации концепции "Новая украинская школа". Обращено внимание на первоочередное решение ряда проблем менеджмента образования, а именно на: 1) структурно-организационные, 2) структурно-функциональные (технологические), 3) кадровые, 4) поддержки самодеятельности ученического контингента. Представлены результаты сравнительного анализа между образованием как социальным институтом и социальной системой; "разведены" понятия «евалюации» и «управление знаниями» как алгоритмами прямого и опосредствованного управления образованием. uk
dc.description.abstract EN : In this article are considered urgent organizational arrangements, which heads of secondary educational institutions should put in the basis of the mechanism for implementing the concept of the "New Ukrainian School". Conditions of formation and conditions for satisfying the acute social need in the transition of the country to a qualitatively new teaching and educational process at school are covered. Attention is paid to the priority solution of a number of problems of educational management, namely: 1) structural and organizational, 2) structural-functional (technological), 3) personnel, 4) support for the student's self-activity. The results of a comparative analysis between education as a social institution and a social system are presented, the concepts of "evaluation" and "knowledge management" are "raised" as algorithms for direct and indirect management of education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject навчальний заклад uk
dc.subject керівник uk
dc.subject вчитель-предметник uk
dc.subject освіта uk
dc.subject соціальний інститут uk
dc.subject соціальна система uk
dc.subject нова українська школа uk
dc.subject евалюація uk
dc.subject учебное заведение uk
dc.subject руководитель uk
dc.subject учитель-предметник uk
dc.subject образование uk
dc.subject социальный институт uk
dc.subject социальная система uk
dc.subject новая украинская школа uk
dc.subject евалюация uk
dc.subject educational institution uk
dc.subject leader uk
dc.subject subject teacher uk
dc.subject education uk
dc.subject social institution uk
dc.subject social system uk
dc.subject new Ukrainian school uk
dc.subject evaluationy uk
dc.title Гострі кути реалізації концепції «нової української школи» у дискурсі ідеї глобальної освіти uk
dc.title.alternative Острые углы реализации концепции «новая украинская школа» в дискурсе идеи глобального образования uk
dc.title.alternative Sharp corners of the concept of “new ukrainian school” in the discourse of the idea of global education uk
dc.type Стаття uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу