ZNU Institutional Repository

Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукції

Show simple item record

dc.contributor.author Санатарчук, Валерія Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-01-19T06:42:22Z
dc.date.available 2021-01-19T06:42:22Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4522
dc.description Санатарчук В. О. Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Медіакомунікації" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукції» – основний текст – 75 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом дослідження є буктрейлери, створені іноземними («HarperCollins», «Bloomsbury», «Laurence King Publishing», «Simon & Schuster») та українськими («Видавництво Старого Лева», «Клуб сімейного дозвілля», «Vivat», «Наш формат») видавництвами в період з 2012 до 2020 року. Предметом дослідження є здатність різних видів буктрейлерів до ефективної медіапромоції видавничої продукції. Мета дослідження: буктрейлери різних видів як метод медіапромоції видавничої продукції та їхня роль у просуванні читання. Методи дослідження: для визначення категоріального апарату медіапромоції та особливостей застосування буктрейлерів у просуванні книжок було використано такі методи: емпіричний та структурно-генетичний аналіз, описовий метод, опитування, метод аналогій і порівняння. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) з’ясувати зміст поняття «медіапромоція»; 2) виявити основні напрямки медіапромоції; 3) дослідити специфіку промоції видавничої продукції в інтернеті; 4) визначити роль буктрейлерів у медіапромоції видавничої продукції; 5) з’ясувати особливості впливу різних видів буктрейлерів на потенційних споживачів; 6) охарактеризувати особливості буктрейлерів, створених іноземними та українськими видавництвами. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, привяченні медіапромоції видавничої продукції та використанню буктрейлерів для просування книг, вітчизняних і зарубіжних дослідників А. Бессараб, Я. Влодарчика, С. Водолазької, М. Каменської, Г. Ключковської, 5 І. Копистинської, Т. Лісовської, А. Мільчина, О. Нестеренко, Д. Олефір, С. Патри, О. Скібан, О. Скочинець, І. Столяр, Р. Табернеро, В. Теремка, І. Тонкіх, Д. Фіалко та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що кваліфікаційна робота доводить ефективність використання буктрейлерів як засобів медіапромоції книг у маркетинговій стратегії видавництв, ілюструє здатність буктрейлерів продавати конкретну книгу і популяризувати читання, а також вперше описує відмінності створення промоційних відеороликів у світовій та українській практиці. Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності видавців, менеджерів з видавничого бізнесу та книгорозповсюджувачів для побудови ефективної маркетингової стратегії з просування видавничої продукції. Ця робота може стати у нагоді під час написання рефератів, курсових, дипломних робіт студентів зі спеціальностей «Видавнича справа та редагування» та «Медіакомунікації». uk
dc.description.abstract EN : Master's thesis "Book trailers as a means of print media promotion products "- main text - 75 pages. To complete the thesis 73 sources were processed. The object of research is book trailers created by foreigners ("HarperCollins", "Bloomsbury", "Laurence King Publishing", "Simon & Schuster") and Ukrainian "Old Lion Publishing House", "Family Leisure Club", "Vivat", "Our format") by publishers in the period from 2012 to 2020. The subject of the study is the ability of different types of book trailers to effective media promotion of publishing products. The purpose of the study: book trailers of different types as a method of media promotion publishing products and their role in promoting reading. Research methods: to determine the categorical apparatus media promotion and features of application of book trailers in promotion of books the following methods were used: empirical and structural-genetic analysis, descriptive method, survey, method of analogies and comparisons. To achieve this goal it is necessary to perform the following tasks: 1) to find out the meaning of the term "media promotion"; 2) identify the main areas of media promotion; 3) explore the specifics of the promotion of publishing products on the Internet; 4) determine the role of book trailers in the media promotion of publishing products; 5) to find out the features of the influence of different types of book trailers on potential consumers; 6) describe the features of book trailers created by foreign and Ukrainian publishers. The methodological and theoretical basis of the study are works, dedication to media promotion of publishing products and the use of book trailers for the promotion of books, domestic and foreign researchers A. Bessarab, J. Vlodarchyk, S. Vodolazka, M. Kamenska, G. Klyuchkovska, 5 I. Kopystynska, T. Lisovska, A. Milchyna, O. Nesterenko, D. Olefir, S. Patry, O. Skiban, O. Skochynets, I. Stolyar, R. Tabernero, V. Teremka, I. Tonkikh, D. Fialko and others. The scientific novelty of the obtained results is that qualification work proves the effectiveness of the use of book trailers as means of media promotion of books in the marketing strategy of publishers, illustrates the ability of book trailers to sell a particular book and promote reading, and also for the first time describes the differences in the creation of promotional videos in the world and Ukrainian practice. Scope: the materials of the study can be used in the professional activities of publishers, publishing managers business and booksellers to build effective marketing strategies for the promotion of publishing products. This work can come in handy under time of writing essays, term papers, dissertations of students in specialties "Publishing and Editing" and "Media Communications". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject буктрейлер uk
dc.subject проморолик uk
dc.subject медіапромоція uk
dc.subject інтернетпромоція uk
dc.subject маркетингова стратегія uk
dc.subject видавництво uk
dc.subject книги uk
dc.subject book trailer uk
dc.subject promo video uk
dc.subject media promotion uk
dc.subject internet promotion uk
dc.subject marketing strategy uk
dc.subject publishing house uk
dc.subject books uk
dc.title Буктрейлери як засіб медіапромоції друкованої продукції uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics