Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічний супровід багатодітної сім’ї у закладі дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Замешайлов, Леонід Володимирович
dc.date.accessioned 2021-01-19T08:34:20Z
dc.date.available 2021-01-19T08:34:20Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4535
dc.description Замешайлов Л. В. Соціально-педагогічний супровід багатодітної сім’ї у закладі дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. Г. Лещенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 87 с. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 87 pp., 67 sources. The object of research is the process of social and pedagogical support of a large family. The subject of the research is the content of social and pedagogical support of a large family in the conditions of a preschool institution. The purpose of the study is to determine the theoretical foundations, practical ways and technologies for optimizing the socio-pedagogical support of a large family in a preschool institution. Research hypothesis: socio-pedagogical support of large families in preschool education will be more successful, provided that the process of support of methodological activities and diagnostics. Research methods. The following research methods were used to solve the set tasks: theoretical and methodological analysis of pedagogical and psychological literature on the research problem, synthesis, comparison, classification, systematization of theoretical data. The practical significance of the study: the analysis of the theoretical foundations of the study of complex socio-pedagogical support of large families in preschool education allowed to identify the essence and main directions of socio-pedagogical support; to reveal the forms, methods and content of complex socio-pedagogical support of large families. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 87 с., 67 джерел. Об’єкт дослідження – процес соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї. Предмет дослідження – зміст соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження – визначити теоретичні основи, практичні шляхи і технології оптимізації соціально-педагогічного супроводу багатодітної сім’ї в умовах закладу дошкільної освіти. Гіпотеза дослідження: соціально-педагогічний супровід багатодітних сімей в у закладі дошкільної освіти буде більш успішним, за умови включення в процес супроводу методичної діяльності та діагностики. Методи дослідження. Для вирішення поставлених задач використовувались наступні методи дослідження: теоретико-методологічний аналіз педагогічної, психологічної літератури з проблеми дослідження, синтез, порівняння, класифікація, систематизація теоретичних даних. Практична значущість дослідження: аналіз теоретичних основ вивчення комплексного соціально-педагогічного супроводу багатодітних сімей у закладі дошкільної освіти дозволив виявити сутність і основні напрямки соціально-педагогічного супроводу; розкрити форми, методи і зміст комплексного соціально-педагогічного супроводу багатодітних сімей. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject соціально-педагогічна робота uk
dc.subject багатодітна сім’я uk
dc.subject супровід uk
dc.subject корекція uk
dc.subject соціально-педагогічний супровід uk
dc.subject соціальний педагог uk
dc.subject тренінгова робота uk
dc.subject family uk
dc.subject socio-pedagogical work uk
dc.subject large family uk
dc.subject accompaniment uk
dc.subject correction uk
dc.subject socio-pedagogical support uk
dc.subject social pedagogue uk
dc.subject training work uk
dc.title Соціально-педагогічний супровід багатодітної сім’ї у закладі дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу