ZNU Institutional Repository

Педагогічні умови організації інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Парасочка, Оксана Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T07:42:56Z
dc.date.available 2021-01-20T07:42:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4570
dc.description Парасочка О. О. Педагогічні умови організації інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 78 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 88 джерел. Об’єкт дослідження: організація інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Предмет дослідження: педагогічні умови організації інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку у закладі загальної середньої освіти. Мета дослідження: визначити, науково обґрунтувати та експериментально апробувати організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей із затримкою психічного розвитку у початковій школі. В роботі уточнено педагогічні умови ефективної організації інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку у закладі загальної середньої освіти; розроблено педагогічну програму з формування інклюзивної культури молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 78 pages of printed text. The list of links includes 88 sources. Object of research: organization of inclusive education of junior schoolchildren with mental retardation. Subject of research: pedagogical conditions for the organization of inclusive education of primary school students with mental retardation in general secondary education. The purpose of the study: to determine, scientifically substantiate and experimentally test the organizational and pedagogical conditions of inclusive education of children with mental retardation in primary school. The pedagogical conditions of effective organization of inclusive education of junior schoolchildren with mental retardation in a general secondary education institution are specified in the work; the pedagogical program on formation of inclusive culture of junior schoolchildren is developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject інклюзивне навчання uk
dc.subject інклюзивна культура uk
dc.subject затримка психічного розвитку uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject junior high school students uk
dc.subject inclusive education uk
dc.subject inclusive culture uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject elementary school uk
dc.title Педагогічні умови організації інклюзивного навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics