Короткий опис(реферат):
UA : Мета дослідження: дослідити співвідношення професійної освіти та
повсякдені практики у розвитку компетентності асистента вчителя з
інклюзивної освіти
Об’єкт дослідження: діяльність асистента вчителя з інклюзивної
освіти в загальносвітньому середньому закладі освіти
Предмет дослідження: розвиток професійної компетентності асистента
вчителя з інклюзивної освіти
Методи дослідження: аналіз, синтез, структурно-функціональний,
аналіз статистичних даних.
Гіпотеза: одним з найважливіших факторів, що впливає на
співвідношення професійної освіти та повсякдених практик, є застосування
науково обґрунтованого підходу до розвитку сфери освіти та науки.
Висновки: 1. Одним з найважливіших чинників професійних
компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти є відповідна
професійна підготовка та володіння рядом компетенцій. Підґрунтям
формування професійних компетенцій асистента вчителя є принципи
дитиноцентризму, індивідуалізації .
2. За результатами аналізу професійних компетентностей асистента
вчителя з інклюзивної освіти виявлено, що майбутнім асистентам належить
набути навички професійного самовдосконалення та самоаналізу, бути
готовими і здатними уникнути професійного спалювання протягом свого
життя, навпаки досягти професійного майстерності.
Опис:
Алмханна О. А. Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с.