dc.contributor.author |
Алмханна, Олена Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-20T09:04:44Z |
|
dc.date.available |
2021-01-20T09:04:44Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577 |
|
dc.description |
Алмханна О. А. Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Мета дослідження: дослідити співвідношення професійної освіти та
повсякдені практики у розвитку компетентності асистента вчителя з
інклюзивної освіти
Об’єкт дослідження: діяльність асистента вчителя з інклюзивної
освіти в загальносвітньому середньому закладі освіти
Предмет дослідження: розвиток професійної компетентності асистента
вчителя з інклюзивної освіти
Методи дослідження: аналіз, синтез, структурно-функціональний,
аналіз статистичних даних.
Гіпотеза: одним з найважливіших факторів, що впливає на
співвідношення професійної освіти та повсякдених практик, є застосування
науково обґрунтованого підходу до розвитку сфери освіти та науки.
Висновки: 1. Одним з найважливіших чинників професійних
компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти є відповідна
професійна підготовка та володіння рядом компетенцій. Підґрунтям
формування професійних компетенцій асистента вчителя є принципи
дитиноцентризму, індивідуалізації .
2. За результатами аналізу професійних компетентностей асистента
вчителя з інклюзивної освіти виявлено, що майбутнім асистентам належить
набути навички професійного самовдосконалення та самоаналізу, бути
готовими і здатними уникнути професійного спалювання протягом свого
життя, навпаки досягти професійного майстерності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
професійна освіта |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
ассистент вчителя |
uk |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk |
dc.subject |
повсякденні практики |
uk |
dc.title |
Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти |
uk |
dc.title.alternative |
Interrelation between professional education and everyday practices in development of the competence of the assistant of the teacher of Inclusive Education |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |