ZNU Institutional Repository

Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Алмханна, Олена Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T09:04:44Z
dc.date.available 2021-01-20T09:04:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4577
dc.description Алмханна О. А. Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник О. М. Приймак. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: дослідити співвідношення професійної освіти та повсякдені практики у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Об’єкт дослідження: діяльність асистента вчителя з інклюзивної освіти в загальносвітньому середньому закладі освіти Предмет дослідження: розвиток професійної компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти Методи дослідження: аналіз, синтез, структурно-функціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: одним з найважливіших факторів, що впливає на співвідношення професійної освіти та повсякдених практик, є застосування науково обґрунтованого підходу до розвитку сфери освіти та науки. Висновки: 1. Одним з найважливіших чинників професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти є відповідна професійна підготовка та володіння рядом компетенцій. Підґрунтям формування професійних компетенцій асистента вчителя є принципи дитиноцентризму, індивідуалізації . 2. За результатами аналізу професійних компетентностей асистента вчителя з інклюзивної освіти виявлено, що майбутнім асистентам належить набути навички професійного самовдосконалення та самоаналізу, бути готовими і здатними уникнути професійного спалювання протягом свого життя, навпаки досягти професійного майстерності. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професійна освіта uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject ассистент вчителя uk
dc.subject інклюзивна освіта uk
dc.subject повсякденні практики uk
dc.title Співвідношення професійної освіти та повсякденних практик у розвитку компетентності асистента вчителя з інклюзивної освіти uk
dc.title.alternative Interrelation between professional education and everyday practices in development of the competence of the assistant of the teacher of Inclusive Education uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics