ZNU Institutional Repository

Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології»

Show simple item record

dc.contributor.author Локоть, Тетяна Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-01-20T10:46:16Z
dc.date.available 2021-01-20T10:46:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4593
dc.description Локоть Т. О. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 113 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 113 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 96 джерел. Об’єкт дослідження – процес розвитку творчих здібностей молодших школярів. Предмет дослідження – педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології». Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні й експериментальній перевірці педагогічних умов розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології». В роботі обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології» та проаналізовано формувальні заходи для забезпечення їх; удосконалено форми і методи розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології»; упроваджено в освітній процес інноваційних форм, методів, технологій, що спрямовані на розвиток творчих здібностей молодших школярів, креативності, образного творчого мислення. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 113 pages of printed text. The list of references includes 96 sources. The object of research is the process of developing the creative abilities of junior schoolchildren. The subject of research - pedagogical conditions for the development of creative abilities of junior students in the process of studying the subject "Design and Technology". The purpose of the research is to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of studying the subject "Design and Technology". The pedagogical conditions of development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of studying the subject "Design and Technology" are substantiated in the work and the formative measures for their provision are analyzed; improved forms and methods of development of creative abilities of junior schoolchildren in the process of studying the subject "Design and Technology"; introduced in the educational process of innovative forms, methods, technologies aimed at developing the creative abilities of primary school children, creativity, figurative creative thinking. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дизайн uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject розвивальне освітнє середовище uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject розвиток uk
dc.subject творче самовираження uk
dc.subject творчі здібності uk
dc.subject design uk
dc.subject developmental educational environment uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject primary education uk
dc.subject development uk
dc.subject creative self-expression uk
dc.subject creativity uk
dc.title Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі вивчення предмету «Дизайн і технології» uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics