UA : Робота викладена на 115 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 96 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування здорового способу життя студентів. Предмет дослідження: педагогічні умови формування здорового способу життя студентів. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов та розробці заходів, спрямованих на формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти. В роботі проаналізовано стан розробленості проблеми формування здорового способу життя студентів; розкрито сутність та зміст понять «здоров’я» та «здоровий спосіб життя»; розглянуто особливості формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; розроблено показники та визначено рівні сформованості здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; розроблено заходи, спрямовані на формування здорового способу життя студентів. Наукова новизна полягає в тому, що уточнено сутність понять «здоровий спосіб життя студентів» та «процес формування здорового способу життя студента»; теоретично обґрунтовано та розроблено педагогічні умови формування здорового способу життя студентів закладу вищої освіти; визначено показники та рівні сформованості здорового способу життя студентів.
EN : The work is presented on 115 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 96 sources. The object of the study: the process of forming a healthy lifestyle of students. Subject of research: pedagogical conditions of formation of a healthy way of life of students. The purpose of the study is to theoretically substantiate the pedagogical conditions and develop measures aimed at forming a healthy lifestyle of students of higher education. The paper analyzes the state of development of the problem of forming a healthy lifestyle of students; the essence and meaning of the concepts "health" and "healthy lifestyle" are revealed; features of formation of a healthy way of life of students of an institution of higher education are considered; theoretically substantiated pedagogical conditions for the formation of a healthy lifestyle of students of higher education; indicators have been developed and the levels of formation of a healthy lifestyle of students of higher education institutions have been determined; measures aimed at forming a healthy lifestyle of students have been developed. The scientific novelty is that the essence of the concepts "healthy lifestyle of students" and "the process of forming a healthy lifestyle of students" is specified; theoretically substantiated and developed pedagogical conditions for the formation of a healthy lifestyle of students of higher education; indicators and levels of formation of a healthy way of life of students are defined.