dc.contributor.author |
Новікова, Анастасія Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-24T16:23:53Z |
|
dc.date.available |
2021-01-24T16:23:53Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4679 |
|
dc.description |
Новікова А. Г. Педагогічні умови адаптації студентів-психологів до особливостей освітнього процесу закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 99 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 99 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 48 джерел. Об’єкт дослідження: освітній процес у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови адаптації психологів до освітнього процесу у закладі вищої освіти. Мета дослідження: визначити та обґрунтувати педагогічні умови адаптації психологів першокурсників до освітнього процесу та розробити практичні рекомендації щодо їх реалізацій. В роботі вивчено і проаналізовано поняття адаптації та адаптивності; досліджено особливості адаптації студентів першокурсників; виявлено педагогічні умови, що впливають на адаптацію студентів першокурсників; розроблено практичні рекомендації щодо адаптації першокурсників студентів психологів. Практичне значення роботи: результати дослідження можуть бути використані викладачами і студентами-практикантами в освітньому середовищу вишу. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 99 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 48 sources. The object of the study: the educational process in a higher education institution. Subject of research: pedagogical conditions of adaptation of psychologists to the educational process in a higher education institution. The purpose of the study: to determine and justify the pedagogical conditions of adaptation of first-year psychologists to the educational process and to develop practical recommendations for their implementation. The concept of adaptation and adaptability is studied and analyzed in the work; features of adaptation of first-year students are investigated; the pedagogical conditions influencing the adaptation of first-year students are revealed; developed practical recommendations for the adaptation of first-year students of psychology. Practical significance of the work: the results of the research can be used by teachers and students-interns in the educational environment of the university. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціалізація |
uk |
dc.subject |
адаптація |
uk |
dc.subject |
урівноваження |
uk |
dc.subject |
псевдоадаптація |
uk |
dc.subject |
уподібнення |
uk |
dc.subject |
адаптація студентів |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
socialization |
uk |
dc.subject |
adaptation |
uk |
dc.subject |
balancing |
uk |
dc.subject |
pseudoadaptation |
uk |
dc.subject |
assimilation |
uk |
dc.subject |
adaptation of students |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.title |
Педагогічні умови адаптації студентів-психологів до особливостей освітнього процесу закладу вищої освіти |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |