Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови адаптації студентів-психологів до особливостей освітнього процесу закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Новікова, Анастасія Геннадіївна
dc.date.accessioned 2021-01-24T16:23:53Z
dc.date.available 2021-01-24T16:23:53Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4679
dc.description Новікова А. Г. Педагогічні умови адаптації студентів-психологів до особливостей освітнього процесу закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 99 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 99 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 3 рисунка. Перелік посилань включає 48 джерел. Об’єкт дослідження: освітній процес у закладі вищої освіти. Предмет дослідження: педагогічні умови адаптації психологів до освітнього процесу у закладі вищої освіти. Мета дослідження: визначити та обґрунтувати педагогічні умови адаптації психологів першокурсників до освітнього процесу та розробити практичні рекомендації щодо їх реалізацій. В роботі вивчено і проаналізовано поняття адаптації та адаптивності; досліджено особливості адаптації студентів першокурсників; виявлено педагогічні умови, що впливають на адаптацію студентів першокурсників; розроблено практичні рекомендації щодо адаптації першокурсників студентів психологів. Практичне значення роботи: результати дослідження можуть бути використані викладачами і студентами-практикантами в освітньому середовищу вишу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 99 pages of printed text, contains 1 table, 3 figures. The list of references includes 48 sources. The object of the study: the educational process in a higher education institution. Subject of research: pedagogical conditions of adaptation of psychologists to the educational process in a higher education institution. The purpose of the study: to determine and justify the pedagogical conditions of adaptation of first-year psychologists to the educational process and to develop practical recommendations for their implementation. The concept of adaptation and adaptability is studied and analyzed in the work; features of adaptation of first-year students are investigated; the pedagogical conditions influencing the adaptation of first-year students are revealed; developed practical recommendations for the adaptation of first-year students of psychology. Practical significance of the work: the results of the research can be used by teachers and students-interns in the educational environment of the university. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject урівноваження uk
dc.subject псевдоадаптація uk
dc.subject уподібнення uk
dc.subject адаптація студентів uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject socialization uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject balancing uk
dc.subject pseudoadaptation uk
dc.subject assimilation uk
dc.subject adaptation of students uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Педагогічні умови адаптації студентів-психологів до особливостей освітнього процесу закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу