dc.contributor.author |
Омельчак, Еліна Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-01-24T16:25:56Z |
|
dc.date.available |
2021-01-24T16:25:56Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4680 |
|
dc.description |
Омельчак Е. Ю. Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 80 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: професійно-педагогічна діяльність викладача коледжу. Предмет дослідження: педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу та розробити програму, що забезпечує реалізацію визначених умов засобами інформаційних технологій. В роботі проаналізовано підходи до визначення поняття маркетингової компетентності викладача; визначено особливості застосування інформаційних технологій для формування маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача коледжу; розроблено програму формування маркетингової компетентності викладачів коледжу. Наукова новизна: уточнено сутність маркетингової компетентності викладача коледжу; визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача; конкретизовано рівні сформованості маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано ефективність застосування інформаційних технологій у формуванні маркетингової компетентності викладача коледжу. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure. The list of references includes 80 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: professional and pedagogical activity of a college teacher. Subject of research: pedagogical conditions of formation of marketing competence of a college teacher. The purpose of the study: to theoretically substantiate the pedagogical conditions for the formation of marketing competence of a college teacher and to develop a program that ensures the implementation of certain conditions by means of information technology. The paper analyzes the approaches to defining the concept of marketing competence of the teacher; features of application of information technologies for formation of marketing competence of the teacher are defined; substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the college teacher; the program of formation of marketing competence of teachers of college is developed. Scientific novelty: the essence of marketing competence of a college teacher is specified; identified and substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the teacher; the levels of formation of marketing competence of the teacher are specified; the efficiency of application of information technologies in formation of marketing competence of the teacher of college is substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
освітній процес |
uk |
dc.subject |
заклад вищої освіти |
uk |
dc.subject |
викладач |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
освітній маркетинг |
uk |
dc.subject |
освітня послуга |
uk |
dc.subject |
маркетингова діяльність викладача |
uk |
dc.subject |
інформаційні технології |
uk |
dc.subject |
програма |
uk |
dc.subject |
educational process |
uk |
dc.subject |
institution of higher education |
uk |
dc.subject |
teacher |
uk |
dc.subject |
competence |
uk |
dc.subject |
educational marketing |
uk |
dc.subject |
educational service |
uk |
dc.subject |
marketing activities of the teacher |
uk |
dc.subject |
information technology |
uk |
dc.subject |
program |
uk |
dc.title |
Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |