Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Омельчак, Еліна Юріївна
dc.date.accessioned 2021-01-24T16:25:56Z
dc.date.available 2021-01-24T16:25:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4680
dc.description Омельчак Е. Ю. Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 97 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 97 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 1 рисунок. Перелік посилань включає 80 джерел, з них на іноземній мові – 1. Об’єкт дослідження: професійно-педагогічна діяльність викладача коледжу. Предмет дослідження: педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати педагогічні умови формування маркетингової компетентності викладача коледжу та розробити програму, що забезпечує реалізацію визначених умов засобами інформаційних технологій. В роботі проаналізовано підходи до визначення поняття маркетингової компетентності викладача; визначено особливості застосування інформаційних технологій для формування маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача коледжу; розроблено програму формування маркетингової компетентності викладачів коледжу. Наукова новизна: уточнено сутність маркетингової компетентності викладача коледжу; визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування маркетингової компетентності викладача; конкретизовано рівні сформованості маркетингової компетентності викладача; обґрунтовано ефективність застосування інформаційних технологій у формуванні маркетингової компетентності викладача коледжу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 97 pages of printed text, contains 4 tables, 1 figure. The list of references includes 80 sources, 1 of them in foreign language. The object of the study: professional and pedagogical activity of a college teacher. Subject of research: pedagogical conditions of formation of marketing competence of a college teacher. The purpose of the study: to theoretically substantiate the pedagogical conditions for the formation of marketing competence of a college teacher and to develop a program that ensures the implementation of certain conditions by means of information technology. The paper analyzes the approaches to defining the concept of marketing competence of the teacher; features of application of information technologies for formation of marketing competence of the teacher are defined; substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the college teacher; the program of formation of marketing competence of teachers of college is developed. Scientific novelty: the essence of marketing competence of a college teacher is specified; identified and substantiated pedagogical conditions that ensure the formation of marketing competence of the teacher; the levels of formation of marketing competence of the teacher are specified; the efficiency of application of information technologies in formation of marketing competence of the teacher of college is substantiated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject заклад вищої освіти uk
dc.subject викладач uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject освітній маркетинг uk
dc.subject освітня послуга uk
dc.subject маркетингова діяльність викладача uk
dc.subject інформаційні технології uk
dc.subject програма uk
dc.subject educational process uk
dc.subject institution of higher education uk
dc.subject teacher uk
dc.subject competence uk
dc.subject educational marketing uk
dc.subject educational service uk
dc.subject marketing activities of the teacher uk
dc.subject information technology uk
dc.subject program uk
dc.title Формування маркетингової компетентності викладача коледжу засобами інформаційних технологій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу