Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Савушкіна, Карина Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-01-25T13:02:55Z | |
dc.date.available | 2021-01-25T13:02:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4691 | |
dc.description | Савушкіна К. К. Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 82 джерела, з них на іноземній мові – 24. Об’єкт дослідження: організація освітнього процесу закладу вищої освіти. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати доцільність впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти та надати методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу на прикладі моделі «перевернутий клас». В роботі розкрито науково-теоретичні основи розуміння сутності змішаного навчання у вітчизняних та зарубіжних наукових працях; визначено й охарактеризовано напрямки реалізації змішаного навчання у вітчизняній системі освіти; здійснено аналіз моделей змішаного навчання, надавши їх загальну характеристику; надано методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу у закладі вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Практичне значення роботи полягає у наданні методичних рекомендацій стосовно організації навчального процесу на засадах змішаного навчання на прикладі моделі «перевернутий клас». | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 94 pages of printed text. The list of references includes 82 sources, 24 of them in foreign language. The object of the study: organization of the educational process of a higher education institution. Subject of research: theoretical and methodological aspects of the introduction of blended learning in the educational process of higher education institutions on the example of the model "inverted class". The purpose of the study: to theoretically justify the feasibility of introducing blended learning in the educational process of higher education and provide guidelines for the organization of the educational process on the example of the model "inverted classroom". The paper reveals the scientific and theoretical foundations of understanding the essence of blended learning in domestic and foreign scientific works; the directions of realization of blended learning in the domestic system of education are defined and characterized; the analysis of models of blended learning is carried out, giving their general characteristic; methodical recommendations concerning the organization of educational process in an institution of higher education on the example of the model "inverted class" are given. The practical significance of the work is to provide guidelines for the organization of the educational process on the basis of blended learning on the example of the model "inverted classroom". | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | змішане навчання | uk |
dc.subject | гнучка модель | uk |
dc.subject | ротаційна модель | uk |
dc.subject | перевернутий клас | uk |
dc.subject | модель збагаченого віртуального середовища | uk |
dc.subject | модель самостійного змішування | uk |
dc.subject | масовий відкритий онлайн курс | uk |
dc.subject | універсальний дизайн для освіти | uk |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
dc.subject | навчання майстерності | uk |
dc.subject | комбіноване навчання | uk |
dc.subject | гібридне навчання | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | flexible model | uk |
dc.subject | rotational model | uk |
dc.subject | inverted class | uk |
dc.subject | enriched virtual environment model | uk |
dc.subject | model of independent mixing | uk |
dc.subject | mass open online course | uk |
dc.subject | universal design for education | uk |
dc.subject | personalized learning | uk |
dc.subject | skill training | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | hybrid learning | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |