Інституційний репозитарій ЗНУ

Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Савушкіна, Карина Костянтинівна
dc.date.accessioned 2021-01-25T13:02:55Z
dc.date.available 2021-01-25T13:02:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4691
dc.description Савушкіна К. К. Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. І. Гура. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 94 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 94 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 82 джерела, з них на іноземній мові – 24. Об’єкт дослідження: організація освітнього процесу закладу вищої освіти. Предмет дослідження: теоретико-методичні аспекти впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Мета дослідження: теоретично обґрунтувати доцільність впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти та надати методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу на прикладі моделі «перевернутий клас». В роботі розкрито науково-теоретичні основи розуміння сутності змішаного навчання у вітчизняних та зарубіжних наукових працях; визначено й охарактеризовано напрямки реалізації змішаного навчання у вітчизняній системі освіти; здійснено аналіз моделей змішаного навчання, надавши їх загальну характеристику; надано методичні рекомендації стосовно організації навчального процесу у закладі вищої освіти на прикладі моделі «перевернутий клас». Практичне значення роботи полягає у наданні методичних рекомендацій стосовно організації навчального процесу на засадах змішаного навчання на прикладі моделі «перевернутий клас». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 94 pages of printed text. The list of references includes 82 sources, 24 of them in foreign language. The object of the study: organization of the educational process of a higher education institution. Subject of research: theoretical and methodological aspects of the introduction of blended learning in the educational process of higher education institutions on the example of the model "inverted class". The purpose of the study: to theoretically justify the feasibility of introducing blended learning in the educational process of higher education and provide guidelines for the organization of the educational process on the example of the model "inverted classroom". The paper reveals the scientific and theoretical foundations of understanding the essence of blended learning in domestic and foreign scientific works; the directions of realization of blended learning in the domestic system of education are defined and characterized; the analysis of models of blended learning is carried out, giving their general characteristic; methodical recommendations concerning the organization of educational process in an institution of higher education on the example of the model "inverted class" are given. The practical significance of the work is to provide guidelines for the organization of the educational process on the basis of blended learning on the example of the model "inverted classroom". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject змішане навчання uk
dc.subject гнучка модель uk
dc.subject ротаційна модель uk
dc.subject перевернутий клас uk
dc.subject модель збагаченого віртуального середовища uk
dc.subject модель самостійного змішування uk
dc.subject масовий відкритий онлайн курс uk
dc.subject універсальний дизайн для освіти uk
dc.subject персоналізоване навчання uk
dc.subject навчання майстерності uk
dc.subject комбіноване навчання uk
dc.subject гібридне навчання uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject flexible model uk
dc.subject rotational model uk
dc.subject inverted class uk
dc.subject enriched virtual environment model uk
dc.subject model of independent mixing uk
dc.subject mass open online course uk
dc.subject universal design for education uk
dc.subject personalized learning uk
dc.subject skill training uk
dc.subject blended learning uk
dc.subject hybrid learning uk
dc.subject distance learning uk
dc.title Теоретико-методичні засади впровадження змішаного навчання в освітній процес закладу вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу