ZNU Institutional Repository

Відповідальність як фактор успішного навчання студента-психолога

Show simple item record

dc.contributor.author Прокопенко, Тетяна Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-01-27T11:38:18Z
dc.date.available 2021-01-27T11:38:18Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4768
dc.description Прокопенко Т. В. Відповідальність як фактор успішного навчання студента-психолога : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Ю. В. Железнякова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 77 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота виклади на 77 сторінок, 10 рисунків, 1 таблиця. Перелік посилання включає 36 джерел. Об’єкт дослідження: фактор успішного навчання студента-психолога. На протязі десятиліть у економіці господарював технократичний підхід, коли головним були: технології, виробничі плани, бюджети, адміністративні постанови, а роль персоналу відсувалась на другий план, що привело до відчуження робітників, зниження зацікавленості працею, а значить і до її низької якості. Тому недивно, що за даними порівняльного масштабного соціологічного дослідження роботу вважають головною справою у житті у США –50% населення; у Швеції – 45%, у Германії – 25%, а у межах колишнього СРСР – тільки 10% .Під впливом соціально-економічних змін, що відбулися у суспільстві виникло нове розуміння гострої необхідності у спеціалістах з великим рівнем професіоналізму. А одним з найважливіших критеріїв розвитку майбутнього професіоналізму є формування мотивації професійної діяльності. Саме від ступеню сформованості професійної мотивації залежить те наскільки спеціаліст буде користуватися попитом у своїй галузі, та те наскільки він буде успішним у обраній професійній діяльності. Врешті-решт, від ступеню сформованості мотивації професійної діяльності залежить якість роботи спеціаліста. Наукова новизна нашої дослідницької роботи полягає у тому, що ми намагались виділити та обґрунтувати фактори, що мають вплив на сформованість мотивації професійної діяльності у майбутніх спеціалістів, а також дослідити динаміку їх змін підчас процесу отримання професійної освіти у ВУЗі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 77 pages, 10 figures, 1 table. The list of references includes 36 sources. Object of research: a factor of successful study of a student-psychologist. For decades, the economy was dominated by a technocratic approach, when the main ones were: technology, production plans, budgets, administrative regulations, and the role of personnel was relegated to the background, which led to the alienation of workers, reduced interest in work, and hence its low quality. Therefore, it is not surprising that according to a comparative large-scale sociological study, work is considered the main thing in life in the United States - 50% of the population; in Sweden - 45%, in Germany - 25%, and within the former USSR - only 10%. Under the influence of socio-economic changes that have taken place in society, a new understanding of the urgent need for specialists with a high level of professionalism. And one of the most important criteria for the development of future professionalism is the formation of motivation for professional activity. It depends on the degree of formation of professional motivation to what extent the specialist will be in demand in their field, and how successful he will be in the chosen professional activity. After all, the quality of a specialist's work depends on the degree of motivation of professional activity. The scientific novelty of our research work is that we tried to identify and justify the factors that affect the formation of motivation of professional activity in future professionals, as well as to investigate the dynamics of their changes during the process of vocational education in higher education. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject спеціалісти психологи uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject психологічний аналіз uk
dc.subject фактори мотивації uk
dc.subject psychologists uk
dc.subject motivation uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject psychological analysis uk
dc.subject motivation factor uk
dc.title Відповідальність як фактор успішного навчання студента-психолога uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics