Інституційний репозитарій ЗНУ

Реалізація адаптивного потенціалу дітей-інвалідів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стеблюк, Анжела Олегівна
dc.date.accessioned 2021-01-31T08:07:13Z
dc.date.available 2021-01-31T08:07:13Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4918
dc.description Стеблюк А. О. Реалізація адаптивного потенціалу дітей-інвалідів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота" / наук. керівник К. Ель Гуессаб. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: дослідити специфіку реалізації адаптивного потенціалу дітей з інвалідністю в комплексі здійснення соціальної роботи з соціальної інтеграції. Об’єкт дослідження: технології соціальна робота з соціальної інтеграції дітей з інвалідністю. Предмет дослідження: реалізація адаптивного потенціалу дітей з інвалідністю як складова роботи з соціальної інтеграції. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, гіпотетико- дедуктивний, абстрагування, сходження від абстрактного до конкретного, аналогії та порівняння. Гіпотеза: Реалізація адаптивного потенціалу дітей-інвалідів може здійснюватися соціальними працівниками спільно із фахівцями адаптивного фізичного виховання; у результаті проведення заходів із соціальної інтеграції та занять з адаптивного фізичного виховання у дитини будуть сформовані первинні навички та вміння необхідні для життєдіяльності, покращенні функціональні можливості організму, розвинені навички комунікації та взаєморозуміння з оточуючими. Висновки: 1. Адаптивний потенціал дитини з інвалідністю можна реалізувати в межах процесу її соціальної інтеграції, а адаптивне фізичне виховання є одним із ефективних засобів досягнення результативної соціалізації. 2. Фізичні вправи та спортивні ігри адаптивного фізичного виховання мають бути підібрані у відповідності із порушеннями розвитку дитини, особливостями її інвалідності. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to study the realization specifics of the adaptive potential of disabled children in the implementation of social work on social integration. Research object is the technologies of social work on social integration of disabled children. Research subject is realization of the disabled children’s adaptive potential as a component of work on social integration. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, hypothetical-deductive, abstraction, ascent from the abstract to the concrete, analogy and comparison. Research hypothesis is that realization of the disabled children’s adaptive potential can be carried out by social workers together with specialists of adaptive physical education; as a result of social integration activities and classes on adaptive physical education, the child will develop primary skills and abilities necessary for vital activity, improve the functional capabilities of the body, develop communication skills and mutual understanding with others. Conclusions: 1. The adaptive potential of a disabled child can be realized within the process of his/her social integration, and adaptive physical education is one of the effective means of achieving effective socialization. 2. Physical exercises and sport games of adaptive physical education should be selected in accordance with the developmental disorders of the child, the peculiarities of his/her disability. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject діти-інваліди uk
dc.subject адаптивний потенціал uk
dc.subject соціальна інтеграція uk
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk
dc.subject disabled children uk
dc.subject adaptive potential uk
dc.subject social integration uk
dc.subject adaptive physical education uk
dc.title Реалізація адаптивного потенціалу дітей-інвалідів uk
dc.title.alternative Realization of the adaptive potential of disabled children uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу