UA : Кваліфікаційна робота магістра: 110 с., 55 рис., 12 табл., 34 джерел, 1 додаток. Об’єкт дослідження – основи теорій CRT та ІRT, автоматизовані системи обробки результатів тестування на положення цих теорій, методика дослідження тестів, педагогічні тести. Мета роботи: ознайомитись з основними положеннями CRT та ІRT теоріями обробки результатів тестування та дослідити якість пробного тесту ЗНО з математики, що проводилось на базі навчального закладу ЗНУ у 2019 році. Методи дослідження – аналітичний, синтез-метод, вимірювання, порівняння, аналіз. У кваліфікаційній роботі розглядаються необхідні теоретичні відомості з тестології, її розвиток та критерії щодо якості тесту. Розглянуто положення CRT та ІRT теорій, автоматизовані системи на їх основі. Зроблено порівняльний аналіз систем. На базі дослідженого матеріалу було проведено порівняльний аналіз автоматизованих систем Iteman, Ministep обробки результатів тестування на основі CRT та ІRT теорій. Досліджено якість пробного тесту ЗНО з математики, що проходив у навчальному закладі ЗНУ у 2019 році за допомогою програм MS Excell, Iteman, Ministep. Результати порівняльного аналізу роботи можуть бути використанні для детального дослідження якості педагогічних тестів.
EN : Master’s Qualification Thesis : 110 pages, 55 figures, 12 tables, 34 references,1 supplements. The object of the study is the basics of CRT and IRT theories, automated systems for the processing the results of the testing on the principles of these theories, the methodology of the investigation of the tests, the pedagogical tests. The aim of the study is to get acquainted with the basic principles of CRT and IRT theories of the processing of the test results and to investigate the quality of the Exam Focus Complex in mathematics, held at the Zaporozhe National university in 2019. The methods of research are analytical, synthesis-method, measurement, comparison and analysis. The qualification work deals with the necessary theoretical information of the testology, its development, and criteria for the quality of the test. The main principles of CRT and IRT theories, automated systems based on them have been considered. The comparative analysis of systems has been made. The comparative analysis of the automated systems Iteman, Ministep for the processing the results of the testing based on CRT and IRT theories has been the studied material. The quality of the Exam Focus Complex in mathematics, which was held at ZNU in 2019 using MS Excell, Iteman, Ministep has been investigated. The results of the comparative analysis of the work can be used for a detailed study of the quality of pedagogical tests.