UA : Мета дослідження: здійснити аналіз іміджу організації як одного з інструментів формування комунікативної компетентності посадових осіб з його подальшим вдосконаленням. Об’єкт дослідження: комунікативна компетентність посадових осіб органів місцевого самоврядування. Предмет дослідження: вплив іміджу органу місцевого самоврядування на формування комунікативної компетентності посадових осіб. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурнофункціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: Серед факторів, що впливають формування комунікативної компетентності працівника, організаційний імідж є потужним соціальноуправлінським інструментом, використовуваним індивідом для прийняття моделі соціальної поведінки. Висновки: 1. Посадові особи органів місцевого самоврядування мають постійно вдосконалювати компетентності, які забезпечать високу результативність їх діяльності. 2. Комунікативна культура складає важливий компонент комунікативної компетентності, адже відображає статус професіонала. 3. Одним із методів розвитку комунікативної компетентності може стати тренінг, спрямований на вдосконалення комунікативних здібностей та моделювання комунікативної поведінки.
EN : Research purpose is to analyze the organization image as one of the formation tools of the officials’ communicative competence with its further improvement. Research object is the communicative competence of local government officials. Research subject is the influence of local government body’s image on formation of the officials’ communicative competence. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis. Research hypothesis is that organizational image, among other factors influencing formation of the employee’s communicative competence, is a powerful social and management tool used by an individual in order to adopt a model of social behaviour. Conclusions: 1. Local government officials must constantly improve their competencies, which will ensure high efficiency of their activity. 2. Communicative culture is an important component of communicative competence, because it reflects the status of a professional. 3. One of the methods of developing communicative competence can be training aimed at improving communication skills and modeling communicative behaviour.