ZNU Institutional Repository

Формування комунікативної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування

Show simple item record

dc.contributor.author Масалова, Тетяна Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-01-31T21:15:40Z
dc.date.available 2021-01-31T21:15:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/4943
dc.description Масалова Т. О. Формування комунікативної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. О. Широбокова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: здійснити аналіз іміджу організації як одного з інструментів формування комунікативної компетентності посадових осіб з його подальшим вдосконаленням. Об’єкт дослідження: комунікативна компетентність посадових осіб органів місцевого самоврядування. Предмет дослідження: вплив іміджу органу місцевого самоврядування на формування комунікативної компетентності посадових осіб. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурнофункціональний, аналіз статистичних даних. Гіпотеза: Серед факторів, що впливають формування комунікативної компетентності працівника, організаційний імідж є потужним соціальноуправлінським інструментом, використовуваним індивідом для прийняття моделі соціальної поведінки. Висновки: 1. Посадові особи органів місцевого самоврядування мають постійно вдосконалювати компетентності, які забезпечать високу результативність їх діяльності. 2. Комунікативна культура складає важливий компонент комунікативної компетентності, адже відображає статус професіонала. 3. Одним із методів розвитку комунікативної компетентності може стати тренінг, спрямований на вдосконалення комунікативних здібностей та моделювання комунікативної поведінки. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to analyze the organization image as one of the formation tools of the officials’ communicative competence with its further improvement. Research object is the communicative competence of local government officials. Research subject is the influence of local government body’s image on formation of the officials’ communicative competence. Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis. Research hypothesis is that organizational image, among other factors influencing formation of the employee’s communicative competence, is a powerful social and management tool used by an individual in order to adopt a model of social behaviour. Conclusions: 1. Local government officials must constantly improve their competencies, which will ensure high efficiency of their activity. 2. Communicative culture is an important component of communicative competence, because it reflects the status of a professional. 3. One of the methods of developing communicative competence can be training aimed at improving communication skills and modeling communicative behaviour. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject посадові особи місцевого самоврядування uk
dc.subject місцеве самоврядування uk
dc.subject комунікативна компетентність uk
dc.subject імідж керівника uk
dc.subject комунікація uk
dc.subject local government officials uk
dc.subject local government uk
dc.subject communicative competence uk
dc.subject manager’s image uk
dc.subject communication uk
dc.title Формування комунікативної компетентності посадових осіб місцевого самоврядування uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics